אנדרואיד האפליקציה! הורד קטעי וידאו ושירים מ-YouTube, Instagram, Facebook, הרבה אתרים בלחיצת כפתור ויותר מנוסחה אחת.

Videoder הוא אחד ההורדות הפופולריות ביותר ב-Youtube על אנדרואיד.האפליקציה החלה עם הורדת youtube אבל עכשיו תומך הורדות מעל 50 מיקומים. עם עיצוב יפה, תכונות נהדרות ושימוש קל.

תכונות של האפליקציה

הורד קטעי וידאו מלמעלה מ-50 אתרים ביותר מתבנית אחת.

Videooder מאפשר כעת לך להוריד קטעי וידאו מאתרים כמו youtube, instagram, בפייסבוק, hotstar, הוודו, vk, ואתרים חדשים שנוספו מדי שבוע. אתה יכול להוריד קטעי וידאו מ-YouTube בפורמט mp4 או mp3.

הורד וידאו 4K.

באפשרותך להזרים או להוריד סרטי וידאו 4K באמצעות Videoder ולהשמיע אותם על מכשירי HD במיוחד.

הורד מיד.

צור אוסף של שירים וסרטוני וידאו במהלך הסיור והגדר אותם להורדה בו. זהו הכוח של תכונת ההורדה המרובה. הורד מאות שירים בלחיצה אחת.

מהירות מדהימה בהורדה.

Videoder משתמש בחיבורים מרובים כדי להאיץ את תהליך ההורדה. באפשרותך לכוונן את מספר החיבורים בהתאם לאיכות הרשת עבור מהירות מקסימלית.

הורד את עטיפת האלבום וערוך את נתוני השיר.

האפליקציה מארגנת את כל ספריית המוסיקה שלך. באפשרותך לכוונן את תמונת הכיסוי ולהוסיף תגי mp3 כדי להביא את אוסף המוסיקה שלך לחיים.

כלי חכם לזיהוי קישורים.

אחת מהתכונות הטובות ביותר ב-Videoder היא כלי גילוי הקישורים. כאשר אתה מעתיק קישור לכל וידאו, מוסיקה, צילום מ-YouTube, Instagram, Facebook, או כל אתר נתמך ויישום, Videoder מזהה את הקישור ומציג מוקפץ כדי להוריד את הקובץ.

הורד רשימות השמעה ב-Youtube בלחיצה אחת.

באמצעות Videoder, באפשרותך להוריד רשימות השמעה של youtube בלחיצה אחת. באפשרותך לבחור את כל סרטי הווידאו או לגרור, לבחור ולהוריד אותם בו.

דפדפן מובנה עם חוסם פרסומות.

בדפדפן app, אתה יכול להוריד קטעי וידאו מאתרים שונים, הדפדפן מזהה קובץ וידאו או מדיה בכל מיקום ומראה לך מוקפץ להורדה.

הורד את האפליקציה

כיצד להוריד

שלב 1: הורד את האפליקציה בפורמט APK מהקישור להלן, אם הדפדפן שלך מזהיר אותך לא להוריד APK מחוץ playstore, להתעלם ממנו תוך הורדה מהאתר הרשמי Videoder.


שלב 2: לאחר השלמת ההורדה, לחץ על הודעת ההתקנה כדי להשלים.

שלב 3: ייתכן שההגדרות לא יאפשרו לך להתקין קובץ apk מחוץ לחנות ההפעלה. אם אתה רואה את המוקפץ כמוצג להלן, לחץ על הגדרות ועבור לשלב הבא.

שלב 4: עבור אל "הגדרות-> אבטחה-> מקורות לא ידוע" והפעל את אפשרות ההורדה ממקורות לא ידועים.

שלב 5: חזור להורדות, פתח הורדות והתקנה מלאה. 

קישור להורדה

מהאתר הרשמי של האפליקציה כאן.

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 36 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger