אפל משחררת גרסת בטא של iOS 15 עם תכונות חדשות. מה חדש ואיך מתקינים אותו באייפון או באייפד?

לפני שבועות הכריזה אפל על iOS 15, עדכון גדול עם תכונות רבות עוצמה המשפרות את חווית השימוש במכשירי אייפון ואייפד. iOS 15 שיפרה את חווית השימוש בשיחות FaceTime, תכונה חדשה של SharePlay מספקת חוויה נהדרת לשיתוף תוכן עם חברים, המערכת החדשה מסייעת למשתמשים להתמקד יותר בדרכים חדשות לניהול התראות, יותר AI לדפדפן תמונות וגישה מהירה יותר למידע באמצעות חווית חיפוש משופרת. מפות אפל חושפות תכונות חדשות ויפות לחקר העולם, מזג האוויר עוצב מחדש עם מפות מזג אוויר ותצוגות גרפיות יותר של נתוני מזג האוויר, והגלישה באינטרנט עם Safari הופכת לפשוטה יותר בעזרת סרגל כרטיסיות חדש. iOS 15 כולל גם בקרות פרטיות חדשות עבור סירי, דואר ומקומות נוספים להגנה נוספת על מידע המשתמש.

"עבור לקוחות רבים, האייפון הפך להיות הכרחי, ולכן השנה יצרנו דרכים רבות יותר בהן הוא יכול לשפר את חיי היומיום של המשתמש", אמר קרייג פדריגי, סגן נשיא בכיר של אפל להנדסת תוכנה. הוא הוסיף, "iOS 15 מסייע למשתמשים להישאר מחובר, נותן להם כלים חדשים שיסייעו בהפחתת הסחות הדעת ובמיקוד רב יותר במשימות שלהם, משתמש ב- AI לשיפור חוויית הגלישה בתמונות, ועם שדרוגים אדירים למפות מביא דרכים חדשות לחקור את העולם. אנחנו לא יכולים לחכות לנסות את זה. תכונות חדשות של לקוחות.

קרא גם:

תכונות חדשות ב- iOS 15

שיחות FaceTime טבעיות ומובחנות יותר שתפו תוכן עם SharePlay

עם iOS 15, שיחות עם חברים ובני משפחה מרגישים טבעיים יותר. באודיו מרחבי, צלילים בשיחת FaceTime יישמעו כאילו הם באים מהמקום בו האדם נמצא על המסך, ומצב מיקרופון חדש מפריד בין קול המשתמש לרעש רקע. מצב דיוקן זמין כעת עבור FaceTime ותוכנן במיוחד לשיחות וידאו, כך שמשתמשים יכולים להתמקד יותר בעצמם בשיחות.

משתמשים יכולים כעת לשתף תוכן באמצעות SharePlay בזמן שהם מתקשרים לחברים ב- FaceTime, כולל האזנה לשירים באמצעות Apple Music, צפייה בתוכנית טלוויזיה או בסרט מ- Apple TV + ושירותי סטרימינג אחרים, או שיתוף המסך שלהם. SharePlay פועל במכשירי iPhone, iPad ו- Mac, ועם פקדי הפעלה משותפים, כל אחד בפגישת SharePlay יכול לשחק, להשהות או לדלג קדימה. SharePlay משתרע אפילו על Apple TV, כך שמשתמשים יכולים לצפות בתוכניות או בסרטים על גבי מסך גדול.

התכונות החדשות של שיחות FaceTime חורגות הרבה מעבר למכשירי אפל. עם היכולת ליצור קישור מ- iPhone, iPad או Mac ולשתף אותו עם חברים, כל אחד יכול להצטרף לשיחת FaceTime מדפדפן האינטרנט שלהם. כלומר, כעת ניתן לתקשר עם חברים שיש  להם מכשירי אנדרואיד ו- Windows. שיחות FaceTime באינטרנט מוצפנות מקצה לקצה, כך שאינך צריך לדאוג לפרטיות.

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 296 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger