באופן רשמי, Adobe Flash נעשה! כדי להגן על המחשב שלך, כך ניתן להסיר את ההתקנה שלו.

خبر محزن آخر مع بداية 2021!

אחרי שזה היה בשימוש על ידי יותר ממיליארד משתמשים לפני עשור; אדובי הודיעה רשמית על סיום עידן נגן הפלאש של אדובי. החברה החליטה להסיר את הסבסוד ממנה בתחילת שנת 2021. השחקן שהיה פעם שחקן מרכזי בהפעלת סרטוני יוטיוב. מי לא זוכר את משחקי הפלאש שנהנינו עוד בילדותנו? Adobe Flash Player מהווה מצרך מרכזי להפעלת קטעי וידאו, מדיה ומשחקים מקוונים במשך זמן רב.

קרא גם:

וִידֵאוֹ:

מדוע זה נגמר?

תחילת הסוף

אנו יכולים לומר כי תחילת הנפילה החלה כאשר אדובי הודיעה כי אין בכוונתה לפתח את הנגן למכשירים ניידים. עם התפשטות המכשירים החכמים והפופולריות של מכשירי האייפון, משתמשי המכשירים הללו סבלו מהיעדר נגן פלאש, מה שהפך אתרים מסוימים ללא שמישים. בשנת 2010, מייסד אפל, סטיב ג'ובס, תקף את המפעיל באומרו: "מכשירי אייפון ואייפד לעולם לא יתמכו בנגן הפלאש שהיה מלא שנים של באגים ופגיעות אבטחה."

אף על פי שפלאש מילא תפקיד חשוב בימיו הראשונים של האינטרנט, הוא מתעדכן. עם תקני אינטרנט פתוחים כגון HTML5, ניתן כעת להטמיע תוכן ישירות לדפי אינטרנט ללא צורך בנגן פלאש. ומכיוון שהוא אינו תומך במכשירים ניידים, אתרים אינם רוצים להשתמש בנגן פלאש, מכיוון שמשמעותם היא שהם מאבדים את גולשי הטלפון הנייד שלהם.

פגמים ביטחוניים רבים

עם הפופולריות של נגן הפלאש של אדובי, זה תמיד היה יעד טוב להאקרים. השחקן תמיד הוטרד מבעיות אבטחה רבות ופגיעות תוכנה. בגלל זה המוניטין שלו היה רע מאוד ואנשים רבים ביקשו להיפטר ממנו.

הסוף

עם הירידה במשתמשי אדובי פלאש ועקב שפע בעיות האבטחה, אדובי הודיעה על תוכניתה להפסיק לתמוך בפלאש לפני שלוש שנים. סוף סוף יום הסיום של התוכנית הגיע ב -31 בדצמבר 2020. בעוד שמערכות הפעלה ודפדפנים מסוימים כבר הפסיקו את פלאש, אדובי מעודדת אנשים לבדוק שנגן הפלאש הוסר מההתקנים שלהם באופן מיידי "בכדי לעזור בהגנה על מערכותיהם" מכיוון שהוא לא יקבל עדכונים. בטיחות יותר.

הסר את הנגן מהמחשב שלך

עם הפסקת התמיכה, המפעיל לא יקבל עוד עדכוני אבטחה ותיקונים. לכן עליכם להקפיד להסיר את ההתקנה מיד כדי להגן על המחשב ועל בטיחותכם באינטרנט.

עדכון חלונות

באוקטובר 2020, מיקרוסופט פרסמה את עדכון KB4577586 בשם "עדכון להסרת Adobe Flash Player"  שמסיר לצמיתות את Flash Player מהמחשב שלך. מיקרוסופט שמה לב שהעדכון מסיר רק את נגן הפלאש המותקן על ידי Windows. "אם תתקין ידנית את Adobe Flash Player ממקור אחר, הוא לא יוסר," אמרה מיקרוסופט במסמך התמיכה.

בקיץ 2021, מיקרוסופט מתכננת לכלול את העדכון בעדכונים המצטברים החודשיים. כלומר, העדכון KB4577586 יורד ויוחל אוטומטית בארכיטקטורות חדשות של Windows.

השחקן מוסר לצמיתות

Adobe פרסמה הוראות להסרת התקנה עבור משתמשי Windows ו- Mac. כך תסיר את ההתקנה:

  • הורד את הסרת ההתקנה של Flash Player. (יש כלי אחר לכל מערכת; אם אתה משתמש ב- Mac, הקפד לקבוע באיזו גרסת מערכת הפעלה אתה משתמש.)
  • הפעל את מסיר ההתקנה. (ב- Windows, הקפד לסגור את כל הדפדפנים והתוכניות המשתמשים ב- Flash. ב- Mac, הכלי יעשה זאת כחלק מהתהליך.)
  • לאחר פתיחת הכלי, לחצו על האפשרות "הסר התקנה", זה ייקח זמן קצר מאוד.
  • לאחר השלמת תהליך ההסרה מהכלי, הוא יבקש ממך להפעיל מחדש את המחשב כדי להבטיח שכל רכיבי הנגן יוסרו.
  • לאחר הסרת הנגן, תוכל לוודא שהוא הוסר לחלוטין על ידי בדיקה מאתר הרשמי של Adobe. אתה יכול לעבור מבחן על ידי לחיצה כאן. ולחץ על האפשרות "בדוק עכשיו".

הורד את קישור הכלים

באפשרותך להוריד את הכלי מהאתר הרשמי של אדובי למכשירי Windows, לחץ כאן ולמכשירי MAC על ידי לחיצה כאן .

 

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 23 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger