כיצד לאפס את מכשיר הגלקסי למפעל

هل تحتاج إلى إعادة هاتف Samsung Galaxy إلى إعدادات المصنع؟ لنرى كيفية القيام بذلك.

סמארטפונים הפכו לחלק מהותי מחיינו בימינו. זו הסיבה שלפני שתעביר את הטלפון לחבר או בן משפחה או תמכור אותו, מומלץ לאפס אותו במפעל כך שכל הנתונים שלך ותוכן אחר יימחקו מהמכשיר.

איפוס המכשיר יבטל את קישור גוגל לחשבונות אחרים שאליהם נכנסת. זה מוחק את כל האפליקציות והנתונים שלך, ובעצם מחזיר אותם לאותה מצב שרכשת אותם בפעם הראשונה.

אם אתה הבעלים של Samsung Galaxy S21, A52 או דגם אחר, שלבי איפוס המפעל הם פשוטים מאוד. בוא נתחיל.

קרא גם:

מה כדאי לדעת לפני איפוס המכשיר.

לפני שתתחיל לאפס רך את סמסונג גלקסי שלך, יש כמה דברים שכדאי לדעת.

  • איפוס מכשיר הגלקסי שלך ימחק את כל הנתונים המאוחסנים בו. לפיכך, חשוב שתגבה את מכשיר ה- Android שלך ואת כל הנתונים עליו לפני שתמשיך בתהליך האיפוס.
  • איפוס מכשיר הגלקסי שלך לא יחזיר עדכוני תוכנה המותקנים עליו. לכן, אם מכשיר הגלקסי שלך הפעיל את אנדרואיד 10 מהקופסה אך קיבל את עדכון אנדרואיד 11, הוא עדיין יהיה ב- Android 11 לאחר האיפוס.
  • אינך חייב בהכרח לבצע איפוס מלא לנתוני היצרן. יש לך גם אפשרות לאפס את כל ההגדרות, הגדרות הרשת או הגדרות הנגישות למכשיר שלך, תוך השארת הנתונים שלך טקטיים.
  • אם אתה משתמש בכרטיס microSD במכשיר הגלקסי שלך, יש לך אפשרות לא למחוק אותו במהלך איפוס להגדרות היצרן.

לא תוכל לשחזר את נתוני Android שנמחקו עקב איפוס להגדרות היצרן, לכן בדוק שוב את הגיבויים לפני שתתחיל.

אם אתה מאפס את מכשיר Samsung Galaxy שלך למטרות פתרון בעיות, תוכל לנסות לאפס את הרשת או את ההגדרות תחילה. במקרה שהבעיה בה נתקלת נפתרה, תמנע מכאב הראש בהגדרת מכשיר הגלקסי שלך שוב לאחר איפוס להגדרות היצרן.

כיצד לאפס למפעל גלקסי סמסונג

  1. פתח את אפליקציית ההגדרות ועבור אל ניהול כללי> אפס.
  2. אפשרויות איפוס שונות יוצגו כאן, כולל אפשרות לאפס את כל ההגדרות, הגדרות הרשת וכו '. עם זאת, עליך לבחור באפשרות איפוס נתוני המפעל.
  3. תקבל סיכום של כל התכנים שיימחקו וכל החשבונות שיבטל קישור למכשיר הגלקסי שלך.
  4. גלול לתחתית ובחר באפשרות לאפס.
  5. כדי לאשר, יהיה עליך להזין את תבנית נעילת המכשיר או את הסיסמה ואחריו את סיסמת חשבון סמסונג שלך אם אתה מחובר אליו. לבסוף, לחץ על כפתור מחק הכל.

אם אתה עובר לטלפון אחר, יש לך אפשרות למחוק גם את כל ה- eSIM מהטלפון. בחר באפשרות זו רק אם בכוונתך למכור או למסור את מכשיר הגלקסי שלך.

אם אתה מאפס את מכשיר ה- Galaxy שלך מסיבה אחרת ומתכנן להשתמש בו לאחר האיפוס שוב, אל תנגב את ה- eSIM. אחרת, יהיה עליך ליצור קשר עם הספק שלך כדי להגדיר אותו שוב.

אפס להגדרות היצרן של Samsung Galaxy

איפוס למפעל סמסונג גלקסי הוא תהליך פשוט ופשוט. מכיוון שביצוע האיפוס ימחק לחלוטין את המכשיר שלך, זה תמיד רעיון טוב ליצור גיבוי של כל הנתונים החשובים שלך. למרבה הצער, אנדרואיד אינה מספקת דרך ראויה לגיבוי נתוני אפליקציות, ולכן חלק מהנתונים עדיין יימחקו כחלק מהתהליך.

מלבד איפוס להגדרות היצרן, תוכל גם לאפס את הגדרות הרשת של מכשיר סמסונג גלקסי או את ההגדרות הכלליות שלך אם אינך רוצה להיכנס לטרחה בהגדרת המכשיר שוב לאחר איפוס להגדרות היצרן.

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 61 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger