מחשבים נישאים: מדריך שלם לרכיבים שלהם והחשיבות שלהם, כיצד לעשות שימוש חוזר בהם עם עצות חשובות.

היעד של מחשבים נישאים ישנים הוא לעתים קרובות סל פסולת או מרכזי תחזוקה. חשבת פעם לעשות שימוש חוזר? בחלקים שלה שעדיין עובדים

אל תדאג.

ייתכן שנאמר לך קודם כי רק זיכרון פנימי, ram וחלקים אחרים ניתן לעשות שימוש חוזר על ידי זבל, אבל להיות בטוח שזה לא נכון בכלל! אתה יכול לעשות שימוש חוזר ברוב החלקים במחשב הנייד שלך, וזה יהיה המוקד העיקרי של מאמר זה.

אחסון פנימי (דיסק קשיח):

אחסון פנימי (דיסק קשיח) הוא המקום שבו המחשב הנישא שומר את כל הקבצים שלך, כמו גם את מערכת המחשב הנישא וכל מה שקשור אליו. ישנם שני סוגים עיקריים של אחסון פנימי: HDD ו-SSD.

ההבדל בין שני הסוגים הוא גדול מאוד במובנים שונים, SSD הוא הרבה יותר מהר מאשר זיכרון HDD, אבל המחיר שלה הוא גבוה יותר HDD.

ניתן לעשות שימוש חוזר באחסון פנימי באופן פשוט, לדוגמה, ניתן להניחה במחשב מחברת אחר כדי להרחיב את הזיכרון הפנימי שלו, אם המחשב הנישא תומך בהרחבת האחסון הפנימי.

או אחסון פנימי ניתן להמיר כונן קשיח חיצוני באמצעות חממה חיצונית דיסק קשיח שניתן לרכוש מהאינטרנט ואינו עולה על 10 דולר, מומלץ לרכוש מצפן חממה זיכרון Sata ל-USB 3.0 כדי לנצל את מהירות האחסון בדרך הטובה ביותר האפשרית.

RAM

RAM הוא בסיס של מחשבים נישאים, שבלעדיה לא יעבוד דבר. בזיכרון זה, תהליכים מאוחסנים ונשמרים.

זיכרון RAM ניתן לשימוש חוזר על ידי הצבת אותו במחשב מחברת אחר התומך בזיכרון אחר, אבל היזהרו! על מפרטי הזיכרון להיות תואמים למפרטים הדרושים במחשב העתידי.

אם אין ברשותך מחשב Ram הניתן להרחבה או אם המחשב אינו מקבל את סוג הזיכרון, באפשרותך פשוט למכור אותו לכל מרכז תחזוקה או להעמיד אותו למכירה באופן מקוון.

לוח מעקב ומקלדת:

באפשרותך להשתמש בהם מחדש על-ידי הצבתו במחשב נישא אחר מאותו סוג, וכאשר המקלדת אינה פועלת. ניתן להפעיל מחדש ולהשתמש בהם בפרוייקטים כגון אלקטרוניקה, mechatronics, תכנות עבור מוסמכים ואחרים על ידי חיבורם למיקרו בקרי כגון arduino ואחרים.

הערה: ספר לנו בהערות שאתה מתעניין בנושאים כאלה.

רמקולים

הרמקולים הם חלקים יפים מאוד והוא יכול פשוט לעשות שימוש חוזר, מחברים קול לא צריך את כל התעריפים עבור העובר הנוכחי בהם, כל מה שאתה צריך הוא אוזניות שקע 3.5 הכניסה ניתן לרכוש מהאינטרנט והמחיר אינו עולה על $2, ולאחר הרכישה יכול להסיר את הבידוד מחוט הרמקול ולחבר אותו כראוי עם אוזניות הכניסה שקע 3.5 ולאחר מכן לרתך את חוטי הרמקולים עם הכניסה

מסך

מסך המחשב הנייד הוא החלון שלנו לעולם זה וירטואלי, כמה מחשבים נישאים יש מסכים מרשימים מאוד בצבעים מצוינים רזולוציה פנטסטי. שימוש חוזר זה לא קשה, כל מה שאתה צריך הוא לקנות לוח בקר מהאינטרנט (מ-Ebay) את העלות של הקטע הזה נע בין $10 אל $40 בהתאם מפרטים ותאימות. לאחר רכישת חלק זה אתה יכול לעשות בכל פעם שיש לך מסך המחשב הנייד:

  • הפוך מסך זה כצג שני עבור המחשב האחר.
  • להפוך אותו כמסך רגיל ולחבר את תיבת מרסיפר או דמוי אדם מפרץ Rasbury על זה.
  • מחובר למחשב כמסך ביתי.

. שימושים רבים אחרים

תיזהר! כאשר אתה קונה לוח בקר לוודא שיש פורטל HDMI בו כי זה מאוד שימושי, והכי חשוב לוודא כי לוח בקר יכול להתחבר למסך שלך, אתה יכול לגלות על ידי שליחת הודעה עם סוג המסך שלך (אתה יכול לראות את סוג המודל מאחורי המסך את המספר יהיה דומה לנוסחה זו: N156B6-L0B).

לוח האם

לוח האם הוא החלק החשוב ביותר במחשב, הוא מרכז הפעולות והעברת הנתונים ומכיל את כל הכניסות והיציאות בנוסף למעבד כחלק עיקרי בו.

ניתן להמיר את לוח האם למחשב חיצוני אם לוח האם עדיין פועל. אנו מטפלים בנושא כיצד לזהות בעיות בחלק השני של הודעה זו בבלוג.

חלקים קטנים וחשובים שלוח האם יצטרך לעבוד:

  • לחצן הפעל: בטל את ההפעלה של המחשב הנישא וחבר אותו ללוח האם כדי שתוכל להפעיל אותו בעת הצורך.
  • שקע החשמל DC: לנתק את כניסת החשמל בין המחשב הנייד ולחבר אותו ללוח האם כי זה לא יעבוד בלי חשמל. כאשר אתה מחובר ללוח האם, באפשרותך לחבר אותו למטען הנייד.
  • כל אינלטס USB נוספים שאתה עשוי למצוא בבית הנייד שלך.
  • מקלדת ומשטח העקיבה.
  • כניסת אחסון פנימית למקום אחסון פנימי.

מצלמה

שימוש חוזר במצלמה אינו קל בשל הסוגים השונים שלהם, אך ניתן לך הסבר קצר. מה שאתה צריך זה כבל USB. חותכים את החוט, להסיר את החוט ולהסיר את מבודד מחוטי המצלמה, כמו גם.

כאן מתחיל הסבל! לדעת את התפקוד של כל חוט מצלמה, זה משתנה מהמצלמה למצלמה לדעת את הפונקציה של כל חוט צריך מד מתח חשמלי. ברגע שאתה יודע, כל מה שאתה צריך לעשות הבא הוא לחבר את חוטי המצלמה אל חוטי ה-USB והם יהיו מוכנים לשמש כמצלמה חיצונית.

נגן דיסקים:

ניתן להשתמש בנגן התקליטורים כדי לפתוח, לקרוא או לערוך תקליטורים או תקליטורי Dvd. ניתן לעשות שימוש חוזר בקלות, כל מה שאתה צריך הוא כבל אינטרנט שעולה רק $2.50 ואתה יכול להשתמש בו כקורא הלוח החיצוני.

מאוורר לוח האם:

המאוורר משמש כדי להנמיך את הטמפרטורה של החלקים על לוח האם כי הם מחוממים במהירות כמו המעבד. ניתן לעשות שימוש חוזר במאוורר אם הוא טוב וממוקם על לוח האם השני, או שניתן פשוט להשאיר אותו בלוח האם המקורי אם ברצונך להשתמש שוב בלוח האם. באפשרותך גם להפוך אותו למאוורר USB קטן אם יש לך כבל USB ישן. כל שעליך לעשות הוא לחבר את מיתרי החשמל של המאוורר אל כבל ה-USB (שלילי וחיובי).

זיהוי בעיות:

לפני שאתה מתחיל את התהליך של שימוש חוזר בחלקים, תחילה עליך לדעת אילו חלקים לא יעבדו. אם המחשב הנייד הוא לוקח באופן מושלם ללא כל בעיות, לוח האם, להתקשות, אחסון פנימי ומאוורר צריך להיות בריא לחלוטין.

אך אם אתה שומע את קולו של המאוורר ושום דבר לא מופיע על המסך, נסה את הפרטים הבאים:

חבר את המחשב הנייד שלך למסך חיצוני באמצעות hdmi או VGA חיבור.

האם משהו הופיע על המסך החיצוני?

אם כן, משמעות הדבר היא שלמסך המחשב או לכבל המסך יש בעיות והוא צריך להציץ בו מקרוב.

אם שום דבר לא מופיע על המסך, זה אומר:

  • אם המאוורר מסתובב כראוי, הרגמים כנראה לא יעבדו.
  • אם המאוורר אינו מסתובב, המאוורר אינו פועל או שלוח האם אינו פועל.

? איך אתה מוודא שאיילים לא עובדים

תזדקק למחשב נישא התומך ברמינגס אלה. הסר את כל הרגמים במחשב הנישא העתידי ולאחר מכן מקם את הרגמים שברצונך לנסות על-ידי הפעלת המחשב.

האם המערכת מכבה כרגיל?

במקרה של כן, הבעיה עשויה להיות מלוח האם, לא מהראם, ובמקרה של הנגיחה היא חסרת תועלת והם נמשכים לפח.

מה ניתן לעשות אם המחשב הנישא איטי או אם לוח האם הניתן לשימוש חוזר איטי?

נסה מערכת שאינה Windows כמו מערכות לינוקס, לינוקס הוא הרבה יותר קל מאשר Windows.

האם ברצונך להישאר ב-Windows אך ברצונך להגדיל את מהירות המחשב הנישא?

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות:

  • הרחבת ראם למקרה שהמחשב הנייד תומך בהרחבת ראם
  • החלפת אחסון פנימי SSD, זה יגדיל את המהירות של המחשב הנייד פעמיים המהירות המקורית שלה. מהירות ההמריא של המערכת תהיה רק משנייה לחמש שניות!

הערה: הסרת גזירה חייב להיעשות בזהירות רבה, לחפש ב-YouTube על איך לבטל את החלקים הנייד שלך במקרה שאתה לא יודע איך.

חשוב: אל תזרוק חלק לפח עד שתדע את תפקידה ואת חשיבותו.

כמה טיפים חשובים:

  • צפה בחוטי החיתוך לפני שתסיר אותם.
  • רוב ארובות חיווט על לוח האם הם פתוחים וסגורים ניתן לפתוח על ידי פשוט להרים אותם (זה משתנה מלוח לפאנל) כך לחפש ב-YouTube כיצד להסיר את החוטים מלוח האם.
  • היזהרו המסך, לוח האם ולהסיר בעדינות אותם כמו אלה הם חלקים רגישים מאוד יכול להיפגע בקלות.

. אולי אתה תוהה עכשיו התשובה פשוטה: מיחזור ונהנה ממיחזור.

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 4 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger