שטח דיסק מלא? אתה יכול למחוק קבצים אלה ב- Windows כדי לחסוך מקום!

هل تحتاج إلى توفير مساحة في القرص الصلب على جهاز الحاسوب الخاص بك؟ فيما يلي ملفات ومجلدات في نظام Windows يمكنك حذفها بأمان لتوفير المساحة على القرص.

יש הרבה קבצים שאינך זקוק להם ב- Windows במחשב שתופסים מקום רב. מקבצי אחסון זמניים לקבצי זבל לקבצי עדכון של Windows. אבל הבעיה היא שזה יכול להיות קשה לדעת אילו קבצים בטוחים להסרה. בוא נדריך אותך בכמה מקבצי התיקיות של Windows שתוכל להסיר בבטחה. תן לנו לעזור לך לחסוך מקום רב בדיסק הקשיח במחשב שלך בצורה בטוחה.

קרא עוד:

ניקוי דיסק

לפני שנספר לכם אילו קבצים ותיקיות תוכלו להסיר בבטחה ב- Windows, עליכם לדעת כי מחיקה ידנית אינה הדרך הבטוחה והמהירה ביותר. יש כלי מובנה בחלונות שתוכנן במיוחד למטרה זו. אנחנו מדברים על כלי ניקוי הדיסקים של Windows ממיקרוסופט. בואו נסתכל על הכלי הזה ומה הוא יכול לעשות.

בהתחלה אתה יכול לגשת לכלי על ידי פתיחת תפריט התחל והקלדת ניקוי דיסק, פתח את הכלי.

ואז תופיע רשימה של דיסקים שברצונך לנקות מקבצי זבל. בחר את דיסק המערכת.

הכלי יחפש בדיסק קבצי זבל שניתן להסיר מהדיסק, אך הוא לא יחפש קבצי מערכת. כדי לנקות קבצי מערכת, לחץ על האפשרות ניקוי קבצי מערכת, הדורשת הרשאת מנהל.

תתבקש שוב לבחור את הדיסק שברצונך לחפש בו. בחר שוב את דיסק המערכת. הכלי יחפש שוב בדיסק ולא יכלול קבצי מערכת בחיפוש.

יופיע חלון עם קבצי זבל שניתן למחוק, כולל קבצים בתוך המערכת. בחר את מה שברצונך למחוק ולחץ על אישור.

במחשב האישי שלי וכפי שמוצג בתמונה למעלה. קבצים אלה תופסים יותר מ- 30 GB של שטח דיסק.

אתה יכול גם לעבור אל הגדרות> מערכת> אחסון כדי לנסות את כלי ניקוי האחסון החדש ב- Windows 10 ו- 11. לחץ על קבצים זמניים ברשימת הקבצים, ואז תראה רשימה דומה למה שמכיל ניקוי הדיסק.

מיקום הקובץ: C: \ Windows \ Temp

בסוף

מערכת Windows מכילה הרבה קבצים ותיקיות מיותרים. ואכן, המחשב שלך מעת לעת מנקה את עצמו, כך שלא תצטרך להסיר את תוכן התיקיות האלה בעצמך אלא אם כן שטח הדיסק שלך ממש נמוך ו- Windows מאחר לנקות אותו.

אנו ממליצים לך להפעיל מעת לעת ניקוי דיסק פעם או פעמיים בחודש. אם אתה עדיין זקוק ליותר מקום, נסה להסיר התקנה של כמה תוכניות מיותרות של Windows.

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 190 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger