ה- Huawei P50 יכול להיות הטלפון הראשון שהושק עם HarmonyOS

نظام Huawei الجديد المنافس لAndroid

 

Huawei השקיעה זמן רב נגד הגבלות קשות, במיוחד בארצות הברית.

בגלל מגבלות אלה נאלצה החברה לחדש במוצריה. מכיוון שעבודה עם גוגל אינה אפשרית, Huawei אינה יכולה להסתמך על אנדרואיד כמערכת ההפעלה למכשירים שלה. במקום זאת, החברה מפעילה מערכת הפעלה סלולרית משלה בשם HarmonyOS.

עד כה ראינו רק את גרסת הבטא של HarmonyOS זמינה למפתחים לשימוש במוצרי בית חכם. עם זאת, אנו עשויים לראות מהדורה חכמה בקרוב, מכיוון שדיווח חדש מצביע על כך שלחברה עשויה להיות מותקנת מערכת הפעלה ניידת חדשה בסמארטפון Huawei P50 הקרוב.

קרא עוד:

 

מה חדש ב- Huawei P50?

על פי האתר הסיני IThome, הטלפון יכול להיות מושק ב -26 באפריל או ב -27 באפריל.

קבוצת העסקים של Huawei אישרה כי מערכת ההפעלה תגיע לסמארטפונים בשנת 2021 במהלך מצגת בספטמבר, ולכן יהיה זה הגיוני שה- P50 יציג את מערכת ההפעלה החדשה.

עם זאת, ארס טכניקה טוענת שהציצה בקוד המקור ל- P50, וגילתה שקוד האנדרואיד עובד. זה יכול להיות שהגרסה הגלובלית של הטלפון עדיין כוללת אנדרואיד, והגרסה הסינית כוללת את HarmonyOS.

מתי נלמד עוד על HarmonyOS?

נצטרך לחכות עד שהטלפון יתקרב להפעלה כדי לראות אם יש לו HarmonyOS. עם זאת, מרגש לחשוב שאנדרואיד ו- iOS לא יכולות להיות מערכות ההפעלה הסלולריות היחידות בתחרות אם Huawei תצליח להפוך את HarmonyOS למתחרה אמיתי.

 

 

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 4 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger