הכירו את GETTR, פלטפורמת המדיה החברתית החדשה של טראמפ!

נראה כי נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ חזר שוב לרשתות החברתיות, אך הפעם יש לו פלטפורמה משלו. צוות נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ השיק פלטפורמה חברתית חדשה בשם GETTR. הצוות אומר כי הפלטפורמה החדשה מהווה אלטרנטיבה לאלה של ענקיות הטכנולוגיה הקיימות.

קרא גם:

פלטפורמת מדיה חברתית חדשה מצוות טראמפ

כאשר דונלד טראמפ נאסר על מרבית פלטפורמות המדיה החברתית במשך מספר חודשים, הצוות שמאחורי הנשיא לשעבר השיק פלטפורמה חברתית חדשה לחלוטין. הפלטפורמה הנקראת GETTR מפרסמת את עצמה כחלופה לפלטפורמות הטכנולוגיה הגדולות הנוכחיות.

הצהרת היעדים של GETTR קובעת כי האתר שואף להילחם "בביטול התרבות, לקדם את השכל הישר, להגן על חופש הביטוי, לאתגר מונופולים ברשתות החברתיות וליצור שוק אמיתי לרעיונות."

את פלטפורמת המדיה החברתית החדשה מוביל ג'ייסון מילר, אחד מדובריו לשעבר של טראמפ. הפרטים בדבר מעורבותו של דונלד טראמפ בפלטפורמת המדיה החברתית אינם ברורים, אם כי האפליקציה מקושרת ב 100% לצוותו של טראמפ ולקמפיין שלו להיכנס מחדש לפוליטיקה. אנחנו עדיין לא בטוחים אם טראמפ ייצור חשבון בפלטפורמה.

למעשה, טראמפ חיפש דרכים חדשות ליצור קשר עם תומכיו באופן מקוון מאז שנאסר על מרבית אתרי המדיה החברתית בינואר 2021. ראוי לציין כי הנשיא לשעבר ניסה לפתוח בלוג אך זה לא עבד וצחקו. בסופו של דבר נעלם בגלל רמות נמוכות של השתתפות בה.

את הדוכן מוביל יועץ צמרת לשעבר של טראמפ

יועץ טראמפ בכיר לשעבר ג'ייסון מילר שמוביל את הפלטפורמה אמר לפוקס ניוז כי השם GETTR היה בהשראת הרעיון של "להתכנס". הוא הוסיף גם, "בואו ניפגש, אנחנו מדברים על תחושת קהילה." לגבי התפתחותו של פלטפורמת GETTR, אמר, "אנו מאמינים שזו תהיה בסופו של דבר פלטפורמה עולמית." "אנו רוצים שכל הקשת הפוליטית תצטרף לפלטפורמה," הוסיף.

האפליקציה הושקה רשמית ב -4 ביולי, מהלך שלדברי מילר תואם את המשמעות האמיתית של חופש. מילר אמר כי ההשקה "קשורה ליום העצמאות". הוא הוסיף, "ללא תלות במונופולים ברשתות החברתיות, ללא תלות בתרבות הביטול; אימוץ חופש הביטוי. ההשקה שלנו ביום ראשון היא מכוונת."

"אנו מאמינים שתהיה פלטפורמה חדשה למדיה חברתית שתגן באמת על חופש הביטוי ולא נלחמת באמונות פוליטיות", המשיך. "זה אתגר למונופולים ברשתות החברתיות."

מצגת זאת דורשת JavaScript.

מהי פלטפורמת GETTR ואיך היא עובדת?

משתמשי GETTR יכולים לפרסם הודעות של עד 777 תווים, להעלות סרטונים באורך של עד שלוש דקות ולערוך סרטונים בתוך האפליקציה. מילר פוקס אמר גם כי משתמשים יכולים "לייבא את ציוצי הטוויטר שלהם לפלטפורמה החדשה" לאחר ההרשמה.

היוזמה להקמת GETTR עקבה אחרי האיסור של טראמפ מפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וסנאפצ'אט השנה, פעולה שננקטה נגדו לאחר הפרות סדר 6 בינואר בגבעת הקפיטול.

חדשות CBN דיווחו בעבר כי טראמפ בדק יצירת אתר מדיה חברתית משלו לאחר שטוויטר חסם אותו.

לבסוף הסביר מילר כי GETTR שואפת ליצור קהילה מגוונת של משתמשיה וכי "לא רק לשמרנים אלא לאנשים מכל שכנוע פוליטי ברחבי העולם להצטרף."

האם טראמפ חזר למדיה החברתית?

עד כה טראמפ לא יצר חשבון ב- GETTR. צוות טראמפ אמנם השיק את האפליקציה, אך פרטי מעורבותו של הנשיא לשעבר בפלטפורמה נותרים לא ברורים.

הוא עשוי לחכות לראות כיצד מתקבל GETTR על ידי הציבור הרחב המתמצא בטכנולוגיה לפני שהוא מכריז על השקתו.

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 48 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger