הממשקים והנושאים הטובים ביותר לטלפוני אנדרואיד (משגרי אנדרואיד) בשנת 2021!

אנדרואיד ניתן להתאמה אישית גבוהה בהשוואה ל- IOS שכולו מגבלות ולא ניתן להתאים אישית מאוד את הממשק שלו. אינך צריך לשורש את הטלפון שלך, להוריד התאוששות שונה ולהוריד ROM מותאם אישית כדי לשנות את מראה הטלפון שלך! כל שעליך לעשות הוא להוריד אפליקציית משגר חדשה מחנות Play וליהנות מממשק משתמש חדש.

משגרי אנדרואיד מספקים לך דרך קלה לשנות את מראה הטלפון שלך מבלי לעבור תהליכים ונהלים מורכבים של שורש. רוצה משהו קרוב לאנדרואיד גולמי? יש לכך משגר אפליקציות. האם אתה משועמם מממשק הטלפון שלך ורוצה להוסיף נגיעות אסתטיות חדשות? יש הרבה אפליקציות משגרות יפות שיכולות לעשות בדיוק את זה.

במאמר זה אספנו עבורכם רשימה של משגרי האנדרואיד הטובים ביותר שתוכלו להתקין בכדי לשנות את ממשק הטלפון שלכם ולהוסיף לחיות ואסתטיקה לטלפון שלכם תוך מספר שניות.

קרא גם:

מצגת זאת דורשת JavaScript.

משגר POCO 2.0

הדבר הראשון שעלה על דעתי בעת כתיבת מאמר זה היה ממשק ה- POCO של Xiaomi. ברמה האישית, אני משתמש בממשק זה מאז שחרורו ויש לי הטיה כלפיו. הממשק כולל מסך ביתי יפה ופשוט הניתן להתאמה אישית וקל לשימוש. אתה יכול לפתוח את מגירת האפליקציות המגניבה על ידי החלקה כלפי מעלה על המסך. ניתן לארגן אפליקציות על סמך תווים והממשק יציג גם אפליקציות ברשימות על פי קטגוריה. החשוב מכל, אתה יכול לסווג אפליקציות על פי צבע הסמל שלהן, ומאפשר לך למצוא כל אפליקציה שאתה זקוק לה במהירות רבה.

אתה יכול להתאים אישית את הרקע, שקיפות התפריט, גודל הסמל וקטגוריות מגירות האפליקציות. ניתן גם להתאים אישית את מראה הסמלים. הממשק חלק, מהיר, מאובטח, חופשי וללא מודעות.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

משגר iOS 15

אלו שעברו מאייפון לאנדרואיד ועדיין יש להם קצת נוסטלגיה של IOS, הממשק הזה בהחלט מתאים לכם. ממשק משגר iOS 15 מציע חוויית משתמש נהדרת הדומה מאוד לממשק iOS. ממסך הנעילה למרכז הבקרה, טפטים חיים, ווידג'טים וסמלים הכל נראה כמו iOS 15. אתה יכול להסתיר אפליקציות ולהתאים אישית סמלים ווידג'טים כמו iOS.

Launcher iOS 16
Price: Free

מצגת זאת דורשת JavaScript.

משגר נובה

אי אפשר למצוא רשימה של משגרי האנדרואיד הטובים ביותר שאין להם Nova Launcher. ניתן לומר שהוא הוותיק ביותר מבין האפליקציות הקיימות ולכן הוא עבר שנים רבות של פיתוח רציף. נובה מעניקה לך מגוון רחב מאוד של אפשרויות התאמה אישית. אתה יכול להתאים אישית פשוטו כמשמעו כל מה שעולה בראשך. אייקוני אפליקציות, גודלם, הגדרות מגירת האפליקציות, ועוד הרבה הרבה יותר. יש לו גם מבחר רחב והרבה חבילות ערכות נושא שתוכלו להוריד ולהחיל. למרות אפשרויות ההתאמה האישית הנרחבות, נובה מהירה וקלילה להפליא.

אתה יכול גם לגבות את אפשרויות ההתאמה האישית כדי לשחזר אותן בקלות בעת איפוס הטלפון שלך. הגרסה בתשלום של האפליקציה נותנת לך אפשרויות התאמה אישית רבות יותר למראה ולהרגשה. זהו גם אחד מיישומי המשגרים הנתמכים ביותר שכן הוא עודכן כל הזמן במשך יותר מ 9 שנים.

Nova Launcher
Price: Free

מצגת זאת דורשת JavaScript.

משגר ניאגרה

ניאגרה היא משגר חדש, אך הסגנון החדש שלה טיפס בשורות והפך לאחד המשגרים הטובים ביותר עבור אנדרואיד. לניאגרה ממשק משתמש מודרני פשוט וגרפיקה מאוד אלגנטית. אתה יכול לבחור את האפליקציות המועדפות עליך אשר יהיו במסך הבית ולנווט לכל יישום מוסתר אחר על ידי הקשה על תפריט הניווט האנכי בסגנון האלף-בית. מערכת ההודעות מהאפליקציות המועדפות עליכם משולבת במפעיל המאפשר לכם להשיב מבלי לפתוח אפליקציה כלשהי.

ניאגרה ניתנת להתאמה אישית, אך אפשרויות ההתאמה האישית מוגבלות בשל אופייה הפשוט. הוא תומך ביישומונים, התראות מובנות, מחוות ושתי אפשרויות להתאמה אישית של המראה והתחושה של משגר. זה לגמרי ללא מודעות.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

משגר מיקרוסופט

Microsoft Launcher מתמקד בעיקר בפרודוקטיביות שהופכת אותו למקום ברשימת משגרי האנדרואיד הטובים ביותר. החלק שמאלה ותמצא כרטיסים חכמים המורכבים מכמה סעיפים הכוללים משימות, הערות, לוח שנה, אפליקציות נפוצות, זמן מסך ופעילויות אחרונות.

כרטיסים חכמים יכולים להיות דרך קלה לעמוד במשימות שלך אם אתה משתמש ביישומי Microsoft. אתה יכול גם לערוך כדי להוסיף או להסיר יישומונים. ישנן אפשרויות רבות להתאמה אישית של מסך הבית, המחוות, מגירת האפליקציות, מראה הסמלים, שורת המצב ועוד.

Microsoft Launcher
Price: Free

מצגת זאת דורשת JavaScript.

משגר AIO

משגר ה- AIO מציג פריטים באופן שונה מאשר משגרי אנדרואיד טיפוסיים. יש לציין כי במקום מסך ביתי מלא באייקונים, יש לו מסך ביתי מלא במידע. הוא כולל מספר קטגוריות המכסה כל דבר, החל ביישומים תכופים, התראות, פרטי קשר, תיבת דואר, לוח בקרה ומידע שימושי אחר. כל האפליקציות שלך מסודרות החלקה אחת (אתה יכול להחליק קדימה או אחורה).

בראש הרשימה מופיע סעיף מידע על המערכת. יש כפתור חיפוש בפינה השמאלית התחתונה, בעזרתו תוכלו לחפש ביישומים, אנשי קשר ואפילו מידע אחר באינטרנט. הקשה על כפתור החיפוש פותחת את ההגדרות והחלפה עליו פותחת את תפריט ההפעלה המהירה.

AIO Launcher
Price: Free

חוויית ההתאמה האישית של מסך הבית של אנדרואיד שלך היא ללא מאמץ ומהססת עם מיטב המשגרים. לכל היישומים ברשימה יתרונות וחסרונות משלהם ותוכלו לבחור בקלות את המתאימה לכם. שינוי עיצוב מסך הבית הוא חוויה מהנה ויפה וכדאי להקדיש זמן לנסות משהו חדש.

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 44 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger