לנשים – 7 אפליקציות שיעזרו לך להיטיב את יומך!

هذه هي التطبيقات التي نعتقد أنه يجب على كل امرأة استخدامها لجعل يومها أفضل

למעשה, כיום יש יישומים כמעט לכל דבר. תוכלו לארגן את חייכם לחלוטין באמצעות טלפון נייד! כיום נשים עוסקות בממשל, פוליטיקה, חינוך, עסקים וניהול משק בית. כל זה מלחיץ נשים. נשים צריכות לנהל את הבית, לתקציב חודשי, לעקוב אחר ילדים וללכת גם לעבודה. בגלל היום העמוס שלהן, נשים עשויות להיות מאושרות יותר אם השעות שלהם היו מוגברות ל -30 שעות במקום ל -24 שעות.

במאמר זה ריכזנו עבורכם רשימת האפליקציות הטובות ביותר שמועילות בעיקר לנשים. בהתחשב בלוח הזמנים היומי העמוס שלך, יישומים אלה עשויים לעזור לך להקל על חייך על ידי ארגון הזמן והמשימות היומיומיות שלך. אלה האפליקציות שלדעתנו כל אישה צריכה להשתמש בהן כדי לשפר את יומה.

קומבינה

למעשה, נשים מבלות זמן רב בלבוש. למעשה, כל הזמן הזה נכנס לתהליך ההלבשה. תהליך בחירת הבגדים הוא תהליך קשה ועדין מאוד עבור נשים, שכן הוא דומה לניסיון להתקין פצצה גרעינית לגברים! אין מקום לטעות מכיוון שהחולצה הזו לא מתאימה למכנסיים האלה והנעל הזו לנשים כהה יותר ממה שלא צריך לשים לב לכל הגברים. נשים מקדישות תשומת לב רבה להתאמה בבגדיהן ומשתדלות להופיע בצורה האלגנטית ביותר שיש. ולנשים יש את הכוח לבטל משרה הכרחית כי אין לה את החולצה בצבע מגושם למכנסי הטורקיז שלה (אני באמת לא יודעת מאיפה שמות מוזרים אלה לצבעים).

ניתן לומר שאפליקציה זו היא ארון הבגדים שלך. אתה יכול לשים בגדים משלך בקטגוריות בתוך האפליקציה (חולצות, אריחים, חצאיות, נעליים, אביזרים … וכו ') ולבנות את מגוון רחב של מוכנים ללבישה למטרות שונות. האפליקציה נותנת לך גם הצעות לתלבושות תואמות ומשלבת אותם ליצירת מראה יפה עבורך. תוכלו להוסיף חברים או אנשים מהרשת החברתית של האפליקציה ולקבל הצעות להתאמת הבגדים. היישום מאפשר לך לגשת לפאשניסטה ולעקוב אחר חברות ואנשים מעצבי אופנה מפורסמים.

היישום מכיל קבוצה גדולה של 50 חנויות ולמעלה מ -1000 מותגי אופנה מפורסמים. אתה יכול להשוות את הבגדים שלך ואתה יכול גם לקנות אותם מחנויות אלה. אין ספק שהאפליקציה הזו תחסוך מכם הרבה זמן לעמוד מול הארון ולנסות לתאם ביחד בגדים. האפליקציה זמינה במכשירי Android ו- IOS כאחד.

تحميل لأجهزة אנדרואיד [/ su_button]

تحميل لأجهزة IOS [/ su_button]

 

גשש תקופת הרמז

אתה עלול להתעורר ביום עבודה חשוב לבשורה הלא נעימה שתקופתך צפויה. למרבה הצער, אינך יכול כמובן לבטל את תקופתך או לשנות את התאריך. עם זאת, עם יישום זה, אתה בהחלט יכול להימנע ממצב זה. האפליקציה עוזרת לך לעקוב אחר התקופה שלך, אך יותר מכך, אפליקציה זו הינה לוח השנה המחזור, הביוץ וההריון המדויק. יישום זה גם עוזר לך לשלוט בבריאות הרבייה שלך באופן מדעי. אפליקציה זו מקלה עליך ללמוד על גופך ולגלות דפוסים ייחודיים במחזור החודשי שלך.

האם אתה חווה שינויים בעורך בעת ביוץ? כאב ראש בזמן הווסת? למד על הדפוסים האישיים שלך עם יותר מ -30 אפשרויות מעקב מכדורים למניעת הריון ועד לעוויתות, שינויים בעור, מצבי רוח, נוזלי צוואר הרחם ועוד. בנוסף, הוא מגדיר תזכורות כך שלא תתפלאו כשיגיעו שוב. הרעיון של היישום הוא לבנות לוח שנה של המחזור החודשי שמתאים לך ולמחזור הייחודי שלך כדי להיות מסוגל לנהל את הפגישות והחובות שלך עם הידע המוקדם שלך לגבי תאריך התקופה שלך.

تحميل لأجهزة אנדרואיד [/ su_button]

تحميل لأجهزة IOS [/ su_button]

מחזור שינה

מרבית הנשים סובלות מבעיות בחוסר סדירות במחזור השינה היומי. בעזרת יישום זה תוכלו להירגע ולישון טוב יותר. כמו כן, תתעוררו בתחושת נינוחות! על ידי הפעלת האפליקציה והצבת הטלפון לידך בזמן שאתה ישן, האפליקציה מנתחת את שנתך באמצעות טכנולוגיית הצליל Sleep Cycle המוגנת בפטנט. האפליקציה עוקבת אחר זמני השינה שלך ומנתחת את מחזור השינה היומי שלך. באמצעות האזעקה החכמה היישום מעיר אותך בשלב השינה הקל, אותו אתה כבר מכיר על ידי ניתוח מחזור השינה שלך!

היישום מאפשר לך לעקוב אחר נתוני היום שלך לאורך שבועות וחודשים, וללמוד תוצאות ולהשוות אותם לסטטיסטיקה עולמית של שינה. האפליקציה מציעה ייעוץ רפואי לשינה שגורם לך לישון טוב יותר מבעבר. היישום מאפשר לך לדעת את זמני הנחירות ולנתח את הסיבות לכך בזמן שאתה ישן. הוא מספק הערות על ההשפעות של מטלות יומיומיות כמו שתיית קפה, פעילות גופנית או אכילה מאוחרת על איכות השינה שלך. 

تحميل لأجهزة אנדרואיד [/ su_button]

تحميل لأجهزة IOS [/ su_button]

תזכורת מים

נשים רבות סובלות מבעיות גופניות הנגרמות על ידי מחסור במים. נשים עלולות ללכת לאיבוד בעבודה, לחזור לטבול בעבודות הבית, לגדל ילדים, להכין ארוחות ולשכוח לשתות מים! לא לשתות מספיק מים כל יום זו בעיה בגוף האדם. יישום זה עוזר לכם לשתות את כמות המים הדרושה מדי יום על ידי יצירת התראות שמזכירות לכם לשתות מים. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את המין ולהזין את משקלכם, והאפליקציה תחשב את כמות המים הדרושה ליום ותיצור התראות למועדים המתאימים לשתיית מים ולעקוב אחר הכמויות ששתיתם. האפליקציה תעזור לכם לבנות הרגל טוב עם גוף בריא.

تحميل لأجهزة אנדרואיד [/ su_button]

تحميل لأجهزة IOS [/ su_button]

מנטה

אפליקציה נהדרת לניהול כספים. נשים לוקחות אחריות על ניהול תקציב הבית החודשי. זה כולל את האחריות שלה לקניות ולפקח על הצרכים היומיומיים של משק הבית והילדים. יישום זה עוזר לך לנהל את התקציב החודשי שלך על ידי הוספת מקורות הכנסה וארגון הוצאות וחשבונות מדי יום, שבועי וחודשי. שלום לאמירה "אני לא יודע לאן הכסף הולך" מכיוון שאפליקציה זו מסייעת לך לנהל את התקציב שלך, לעקוב אחר חשבונות ומספקת לך מתכנן פיננסי שלם.

האפליקציה מספקת טיפים לחיסכון הניתנים לפעולה שיעזרו לך לחסוך כסף כדי שתוכל לתקצב טוב יותר ולהגדיל את החיסכון שלך. זה עוזר לך להשיג את היעדים הכספיים שלך מוקדם יותר, לפקח על השווי הנקי שלך ולשפר את מצב האשראי שלך.

تحميل لأجهزة אנדרואיד [/ su_button]

تحميل لأجهزة IOS [/ su_button]

ספינר ארוחת ערב של Allrecipes

נשים לוקחות על עצמן להכין ארוחת צהריים. נשים מבולבלות כל יום לגבי מה תהיה ארוחת הצהריים להיום. יישום זה מספק לכם רעיונות רבים לארוחות צהריים בריאות מדי יום ומתכונים להכנה עם יותר מ -30 מיליון טבחים ביתיים באמצעות האפליקציה. האפליקציה סוקרת כל מתכון שאתה שומר ומכינה ולומדת עליך יותר כדי לספק לך דף המוקדש למתכונים שאתה באמת אוהב. אתה יכול לחפש ולכלול או לא לכלול מרכיבים ספציפיים כדי להוריד או להתעלם מהמתכונים שהם מכילים.

האפליקציה מציעה גם חנויות סמוכות עבור מרכיבי המתכון הדרושים לכם. תוכלו גם לצפות בסרטוני הבישול שלנו שלב אחר שלב. אתה יכול לשתף את החוויות שלך באפליקציה או עם חבריך ברשתות החברתיות.

تحميل لأجهزة אנדרואיד [/ su_button]

تحميل لأجهزة IOS [/ su_button]

מפה את ההליכה שלי

יום שמש יפהפה! למה אתה לא יוצא לטייל? בעזרת יישום נפלא זה תוכלו לשמור על כושרכם. אפליקציה זו מציעה מסלולים נהדרים ומקומות לטייל בהם. אתה יכול ללכת בדרך ההליכה שלך ולשתף עם חברים. האפליקציה מספקת ייעוץ אימונים מותאם אישית כדי להקל על הריצה וקהילה של יותר מ -60 מיליון ספורטאים תומכת בכולכם במחויבותכם לבריאות ולכושר.

تحميل لأجهزة אנדרואיד [/ su_button]

تحميل لأجهزة IOS [/ su_button]

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 61 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger