? מה יותר טוב התקנים משופצים או משומשים?

רבים מאיתנו רוצים לחסוך קצת כסף לקנות התקנים משופצים או משומשים כדי לחסוך קצת כסף. ? מה ההבדל בין השניים למד על כך במאמר זה.

1. שיפוץ התקנים

התקנים משופצים הם התקנים המשמשים לעתים קרובות ומוחזרים למפעל כהתקנים משומשים או מוחזרים כהתקנים המכילים פגם תעשייתי. התקנים אלה יעברו בדיקות אבחון וישלימו את כל התיקונים הנחוצים, שימולאו מאוחר יותר ויקודם כהתקנים משופצים.

חברות לעודד אותך לקנות מכשירים משופצים לעתים קרובות לתת לך אחריות עם המכשיר כדי להקל עליך במקרה של שגיאה כלשהי. מומלץ מאוד לבדוק את התנאים והמשך של האחריות לפני רכישת המכשיר המחודש.

יש הרבה חברות שמוכרות מכשירים ששופצו, לפעמים הם עשויים להיות אותו יצרן. מומלץ לבדוק את המוכר ולראות אם ניתן לסמוך עליו לפני שהוא קונה משהו ממנו, במיוחד אם המכשיר משופץ.

2. התקנים משומשים

התקנים משומשים הם התקנים שנרכשו ומשומשים על-ידי אנשים אחרים ועשויים להכיל נזק מזערי או חמור, כגון מעבר מסך.

כל מכירה של כל התקן בשימוש לעתים קרובות יתקיים בינך לבין המוכר ללא התערבות של צדדים אחרים, מה שמקשה אם יש בעיה עם המכשיר שרכשת. אנשים רבים להסתכן ולקנות התקנים משומשים כפי שהם לעתים קרובות הרבה יותר זול מאשר חדשים. אתה יכול לעשות את זה כמובן אבל לוודא המכשיר הוא טוב ויקר בשוק לפני שאתה קונה אותו.

? מה יותר טוב

ברוב המקרים, אנו ממליצים על רכישת מכשירים ששופצו אם הם זמינים. המכשיר המחודש מוחזר למצבו המקורי והוא בהחלט זול יותר מאשר המכשיר החדש בשוק. בנוסף, יש לעתים קרובות ערובה.

זה לא אומר, עם זאת, כי התקנים בשימוש או הספקים שלהם לא ניתן לסמוך לעולם. ייתכן שתמצא מבצעים מצוינים בהתקנים משומשים. עם זאת, אנו מייעצים לך להיות זהיר בעת הרכישה.

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 0 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger