האם ביטקוין בטוח לרכישה ושימוש?

لقد سمعنا جميعاً عن Bitcoin ، ولكن هل هي آمنة للإستخدام ؟ تعرف على ذلك من خلال هذا المقال

מטבע קריפטוגרפי הוא המילה שאנחנו שומעים עליה הרבה, ומסיבה טובה. אמנם ישנן אפשרויות רבות שונות של קריפטוגרפים, אך הביטקוין הוא ללא ספק הבולט ביותר.

ייתכן שיש לך חששות שניתן לעקוב בקלות אחר הפעילות הכספית שלך. זו אחת הסיבות לכך שביטקוין כל כך פופולרי. אנשים רבים חושבים שביטקוין הוא מערכת תשלומים אנונימית לחלוטין. למרות שהם לא חסינים בפני שוטים לחלוטין, ישנם מספר אמצעים להגן על פרטיותך. עד כמה זה בטוח?

קרא גם:

ידיעה נוספת על מטבעות קריפטוגרפיים מסייעת לך לקבל החלטה מושכלת לגבי האופן שבו אתה רוצה לקנות באינטרנט. חשוב שתבין את יסודות המטבע הקריפטוגרפי לפני שתתחיל לנסות להשתמש בביטקוין.

מה זה מטבע קריפטוגרפי?

מטבעות קריפטוגרפיים הם אמצעי תשלום דיגיטלי מאובטח. לרוב, ככל שאתה מבצע עסקת רכישה מקוונת, כך קל יותר לעקוב אחר המידע שלך. כמעט לכל דבר – מכרטיסי אשראי ועד PayPal – יש קשר כלשהו למי שאתה. ביטקוין מסייע בהגנה על פרטיותך בעסקאות.

ביטקוין הוא סוג של מטבע קריפטוגרפי. שימוש בקריפטו בעסקאות מקוונות שווה ערך לרכישת משהו במזומן. ביטקוין הוא קצת כמו קובץ מחשב בעל ערך מוגדר. בינואר 2020, למשל, ערך זה עלה לסביבות 50,000 דולר. ערך זה משתנה לאורך זמן ויכול להיות בלתי צפוי.

האם חסימת ביטקוין מעקב ושומר על אנונימיות באמת?

ביטקוין לא הופך אותך לאנונימי בדיוק. זה ידוע בשם פסאודו אנונימי. רישומי עסקאות נשמרים במרשם ציבורי ענק, המכונה בלוקצ'יין. כאשר ביטקוין הוא סוג מסוים של מטבע קריפטוגרפי, הבלוקצ'יין הוא טכנולוגיה המובנית בביטקוין כדי להקל על האנונימיזם.

Blockchain היא טכנולוגיה שכמעט פועלת כצד שלישי ניטראלי במהלך עסקאות. במקום להתקשר בחוזה או להסתמך על אמון, היא משתמשת בעסקאות בלוקצ'יין שמשנות אוטומטית את כספי הפרטים על פי בקשות שבוצעו. מעקב אחר קבצי מחשבים, המכונה Dealer Book, עוקב אחר היתרות של כל המשתמשים.

הבלוקצ'יין של Bitcoin משותף בין אלפי מחשבים, המכונים צמתים, שמתעדכנים בזמן אמת כדי לשקף יתרות שונות לאחר העסקה. להשלמת עסקאות, כל צומת מעדכן את אותו המידע בהתאם. אם רק שני צמתים או צמתים מנסים לשנות את האיזון, זה לא יעבוד.

עסקאות מוצפנות באמצעות המפתחות הציבוריים והפרטיים המצורפים לארנק הקריפטו שלך. המפתח הציבורי שלך מופיע עם העסקה שלך ומשמש ככתובת קבלה למטבעות קריפטוגרפיים נכנסים.

מה שהופך אותו לאנונימי כשלעצמו הוא שהמטבעות לא חייבים להיות קשורים למידע שלך.

שוב זה יותר כמו לשלם במזומן. אף על פי שכל אחד יכול לקבוע היכן ומתי תתרחש עסקה במזומן, קל למישהו שלא להעביר מידע אישי כלשהו במהלך תהליך הרכישה.

אם מישהו עושה שימוש באותו מפתח ציבורי מספר פעמים, עבודת עריכה כלשהי יכולה לקשר עסקאות לאדם. זכרו, תוכלו ליצור ארנקים כמה שתרצו, ולכל אחד מהם מפתח ציבורי ופרטי אחר. למרות שקריפטוגרפיה קשורה לעיתים קרובות לפעילות פלילית, אתה יכול גם להשתמש בביטקוין לרכישות חוקיות וחוקיות.

כיצד אוכל לקנות ביטקוין?

קנייה בכסף אמיתי היא שיטה פשוטה לקבלת ביטקוין. יהיה עליך למצוא מוכר מקוון אמין להזמין ממנו את הקודים. בעוד שאנשים רבים קונים ביטקוין לשימושם בעצמם, אחרים רואים ברכישות אלה הזדמנות להשקעה. הביטקוין הוא יקר מאוד, שווי השוק מאוד בלתי צפוי ומשתנה מאוד, כך שקל לומר זאת מאשר לעשות זאת.

זכרו: ביטקוין הוא דיגיטלי, ולא פריטים פיזיים. אל תתנו למוכרים מקוונים להטעות אתכם לרכוש מטבעות חסרי ערך חדשים לבד.

קבלת ביטקוין:

כדי לקבל ביטקוין, אתה זקוק לארנק ביטקוין, כגון BitPay באמצעות Apple Pay. אפליקציית ארנק הביטקוין שלכם יוצרת עבורכם כתובת ייחודית לארנק ביטקוין, כך שאנשים יוכלו לשלוח אליה ביטקוין.

ברגע שיש לך כתובת של ארנק ביטקוין, אתה יכול לפרסם את הכתובת בכל מקום, ואנשים יכולים לשלוח לך ביטקוין תמורת סחורות ושירותים.

מהו כריית ביטקוין?

כריית ביטקוין היא תהליך של "יצירת" ביטקוין חדשים. מכיוון שהם אינם פריטים פיזיים, הדבר כרוך בשימוש במחשבים חזקים ובהמון משאבים. אנשים שמתלהבים מביטקוין מקימים מחשבים יקרים להפליא ומכני ביטקוין שלי.

כרייה היא התהליך המאמת את העסקאות שבוצעו בבלוקצ'יין ביטקוין. מספר עסקאות מקובצות יחד ל"בלוק "המשודר לשתי המתכות המחוברות. מחשבים פותרים סדרה של משוואות מתמטיות מורכבות המאמתות את הפרמטרים הכלולים באותו בלוק.

האם ביטקוין חוקי?

בעלות, קנייה, מכירה ושימוש בביטקוין הם חוקיים לחלוטין – תלוי במדינה בה אתה גר. בעוד שביטקוין חוקי ברוב המדינות, בחלקן יש מגבלות על הבעלות, שימוש ומסחר במטבעות קריפטוגרפיים, לכן הקפד לברר אם הוא חוקי או לא במדינתך לפני שרכשת או מטפל במטבע זה.

מה שאתה עושה ברכישות הביטקוין שלך הוא עניין אחר. מטבעות קריפטוגרפיה ידועים לשמצה בשימוש לא חוקי שלה. הבן שלמרות שביטקוין בטוח לשימוש, הוא אינו פוטר אותך מכל פעילות פלילית, ואינו מסווה לחלוטין את זהותך.

אם גורמים במשטרה משייכים איתך עסקאות לא חוקיות של ביטקוין, אתה תיתקל בהשלכות משפטיות. למרות שקשה יותר לשייך את השימוש בקריפטוגרפיה של מישהו לעסקה מאשר כרטיס חיוב, זה עדיין אפשרי.

האם ביטקוין בטוח לשימוש?

כן, ביטקוין בטוח להפליא לשימוש. בסך הכל קריפטוגרפיה זו היא דרך מצוינת לשמר את האנונימיות שלך בעת קניות באינטרנט. למרות שזה לא ניתן לחיזוי, לא נראה כי הביטקוין ייעלם בקרוב.

 

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 9 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger