הוסף תמונות של אנשי קשר בטלפון אנדרואיד מחשבונות הפייסבוק שלהם דרך יישום זה!

אם הטלפון שלך הוא אנדרואיד, אתה בהחלט מתוסכל שאין תמונות של רוב אנשי הקשר שלך. למרבה המזל, יישומים מסוימים יכולים לסנכרן תמונות החברים שלך בפייסבוק עם אנשי הקשר שלהם בטלפון אנדרואיד.

במשך זמן מה, היו די מספר יישומים שיכולים לסנכרן תמונות החברים שלך בפייסבוק עם אנשי הקשר שלך אנדרואיד. אבל פייסבוק שינתה את כמות הגישה עבור יישומים לפרופילי פייסבוק, גרימת רבים מהם כדי להפסיק לעבוד. כיום, יש רק כמה apps שמצאו דרך להמשיך לסנכרן תמונות בפייסבוק עם אנשי קשר אנדרואיד.

החלת Sync.ME

ב Sync.ME זה קל לסנכרן בין תמונות של החברים שלך בפייסבוק חשבונות שלהם ואת מספרי הקשר שלהם אנדרואיד. פשוט עבור אל הגדרות, לשונית את החשבון, ולקשר Sync.ME לחשבון שלך בפייסבוק.

לאחר שהחשבון שלך אומת, Sync.ME יעדכן באופן אוטומטי את תמונות אנשי הקשר שלך בהתאם למסגרת הזמן המפורטת בהגדרות. אם אינך מעדיף להמתין, באפשרותך להקיש על לחצן סינכרון בתחתית מסך הבית לצורך סינכרון מיידי.

לאחר מכן, הSync.ME תציג את כל החשבונות שצירפת. למרות שזה יכול לסנכרן פייסבוק, זה יכול גם לסנכרן עם Instagram, Google + ו Twitter חשבונות גם. לאחר שתתחבר ותבחר את חשבון הפייסבוק שלך, לחץ על לחצן סינכרון. App ינסה לסנכרן את התמונות של כולם בפייסבוק עם אנשי קשר אנדרואיד.

לאחר סינכרון אנשי הקשר שלך עם החשבונות שלהם, יוצגו Sync.ME כל ההתאמות המוצעות שהגשת. זה המקום שבו אתה יכול לוודא כי האפליקציה מצאה את האנשים הנכונים. אם זה לא קורה, אתה יכול להגיד לו שהוא מצא את הפרופיל הלא נכון לפני שהמשיך.

App יהיה גם להראות לך רשימה של אנשי קשר שהוא לא הצליח למצוא בפייסבוק. אתה יכול לפתור בעיה זו על ידי לחיצה על וחיפוש אחר כל איש קשר בפייסבוק.

ברגע שתסנכרן את כל אנשי הקשר שלך, תוכל לגבות את אנשי הקשר שלך בטלפון שלך לחשבון Google שלך.

יישומים אחרים

צור קשר עם סינכרון עבור פייסבוק (חמים)

CoSy - Contact Sync
Price: Free

צור קשר עם ברווז

ContactSyncDuck
Price: Free

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 841 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger