טיפים וטריקים פשוטים כדי להאריך את חיי הסוללה שלך אנדרואיד, איך לשמור על הסוללה של הטלפון שלך טעונה יום שלם?

עם שינוי שפת עיצוב הטלפון לאורך השנים, חברות נטשו סוללות להחלפה בטלפונים כדי לשמור על טלפונים רכים יותר במראה ולשים על מסכי קצה. כמובן, זה גם הגביר את הכוח ואת הקיבולת של הסוללות. עם זאת, עם פיתוח של טלפונים ופיתוח של טכנולוגיה המשמשים ממסכים וטכנולוגיית תקשורת, רבים מאיתנו מתקשים לרוץ מתוך סוללת הטלפון לפני סוף היום, במיוחד אלה שיש להם טלפונים שהיו בשימוש במשך שנה או שנתיים.

אם יש לך בעיה זו, יש לך כמה אפשרויות, אתה יכול לקנות טלפון חדש, או אם התקציב שלך מוגבל ואתה אוהב את הטלפון הנוכחי שלך אתה יכול כמובן לשנות את הסוללה שלה בהתאם לסוג הטלפון שבבעלותך. לחלופין, בצע עצות אלה כדי לסייע לך לפקח ולשמור על תפקוד הסוללה של סוללת הטלפון.

הערה: המאמר מוגדר באמצעות google פיקסל 3, אם אתה הבעלים של טלפון אנדרואיד, השלבים עשויים להשתנות מעט מהטלפון לטלפון, אבל תמצא את רוב האפשרויות והגדרות באותו מקום.

1. מצב השהיה עבור יישומים, מה זה? ? איך זה עובד

App השהה מצב כבר הושק עם אנדרואיד 6.0 עדכון ומוודא כי יישומים בטלפון שלך לא להשתמש בכוח הסוללה כאשר אתה לא משתמש בטלפון שלך. אין מה לעשות היכן מצב דבילי עבור apps מופעל באופן אוטומטי כאשר אתה משאיר את הטלפון בשימוש לתקופה מסוימת של זמן. במקרה זה, יישומים מסוימים אינם מורשים לגשת לרשת ולעיבוד משימות מופסקת (כגון חיפוש אחר הפנטזיות או החדשות העדכניות ביותר), למעט מצבים שייתכן שתתאפשר גישה לרשת לצורך עדכונים וסנכרון.

במילים אחרות, כאשר הטלפון שלך אינו בשימוש, רבים מהיישומים שלך לקבל תנומה עד שאתה צריך את זה שוב.

ייתכן שלא תרצה לשים את כל היישומים שלך במצב השהיה. במיוחד אם יש לך יישום שברצונך לעדכן מכיוון שהוא חשוב לעסק שלך. הנה איך לעשות את זה:

  • עבור אל הגדרות הטלפון שלך ובחר "שכבות והודעות".
  • גלול מטה ובחר אפשרויות מתקדמות > הגדרות גישה מיוחדות > שיפור בסוללה.
  • תראה רשימה של כל היישומים שאינם מוזנים תחת שיפור הסוללה במצב השהיה. לחץ על המחוון "לא ממוטב" ותראה רשימה ממנה ניתן לבחור "כל היישומים".
  • תבחין ברוב (אך לא בכולם) של האפליקציות שלך כתבו להלן "שיפור השימוש בסוללה". אתה יכול לרדת ברשימה זו של apps ולבחור איזה יישום אתה רוצה להוציא הגדרות הנודניק שלך. לחץ על שם האפליקציה ובחר באפשרות "אל תשפר".

2. הפעל מצברים גמישים והגדרות תצוגה מסתגלת.

יש לך כבר שתי תכונות נהדרות החוסכות בסוללה: סוללה אדפטיבית ותצוגה מסתגלת. הטלפון שלך ילמד באופן אוטומטי כיצד אתה משתמש ביישומים ובמסך ויתאים אותו לצרכיך ולהרגלים שלך. הרעיון הוא כי היישומים שלך והצג יהיה רק למשוך את הכוח מהסוללה כאשר אתה צריך את זה. שתי הזהויות אמורות להתבצע כברירת מחדל, אך אין בעיה לבדוק שהן מופעלות.

כדי להפעיל את האפשרות ' סוללה מסתגלת ':

  • עבור אל הגדרות הטלפון שלך ובחר באפשרות סוללה.
  • חפש את הסוללה אדפטיבית ולחץ על זה. הפעל את האפשרות אם הוא עדיין אינו מאופשר.

כדי להפעיל את ההצעה האדפטיבית:

  • עבור אל הגדרות הטלפון שלך ובחר "תצוגה".
  • חפש תצוגה מסתגלת ולחץ על "אפשר" אם הוא אינו מאופשר כבר.

3. השתמש באפליקציה כדי לעזור לך.

ישנם יישומים רבים בחנות Play המסייעים לך לחסוך בכוח הסוללה ורבים מהם עובדים ברשימה. שניים המפורסמים ביותר הם AccuBattery ו Greenify.

Accu​Battery
Price: Free

AccuBattery מודד את השימוש בסוללה לאורך זמן ומאפשר לך לחפש כל הידרדרות בטעינת הסוללה. זה יכול ליידע אותך כאשר הסוללה מלאה, או מאפשר לך להתאים את הסוללה כדי לחייב אותו רק תחת 100% (רבים מאמינים כי טעינת הסוללה 100% יהיה להאיץ את נזקי הסוללה). כמות הזמן שנותר לפעול מחוץ לסוללה תהיה גם מוערכת, בהתאם לשימוש בטלפון.

Greenify
Price: Free

Greenify גם מאפשר לך לאלץ יישומים לעצור, מניעת ניקוז סוללה לא רצויות.

4. בטל יישומים לא חשובים או הסר את התקנתם.

אתה יכול כבר מדי פעם לבדוק את כל היישומים שאתה משתמש, להיפטר apps שאתה כבר לא להשתמש או לחסום יישומים שאינם חשובים לעבוד ברקע.

כדי לעשות זאת:

  • עבור אל "הגדרות" > "סוללה" ולחץ על הסמל "עוד" ולאחר מכן על "השתמש בסוללה."
  • באפשרותך גם ללחוץ שוב על הסמל "עוד" כדי לבחור באפשרות "הצג את השימוש בהתקן כולו", אשר יספר לך אודות רוב היישומים והתכונות המשתמשים במרבית העוצמה של הסוללה.

אם אתה רואה יישומים שאתה מרגיש משתמש באנרגיה רבה מדי ולא נחוצים לך, אתה יכול למנוע מהם לעבוד ברקע או פשוט לסרוק אותם.

כדי למנוע מהם לעבוד ברקע:

  • מתוך "השתמש בסוללה" או "הצג את השימוש בהתקן כולו", לחץ על האפליקציה שברצונך לבטל ברקע.
  • חפש את האפשרות "הגבל עבודה ברקע". . תלחץ על זה
  • תקבל אזהרה כי ייתכן שהאפליקציה לא תפעל כראוי אם היא אינה פועלת ברקע. לחץ על "הגבל" כדי להמשיך ולמנוע ממנו לעבוד ברקע.

5. המשך השתמש במצב חיסכון באנרגיה.

המטרה של מצב חיסכון בחשמל היא להשאיר את הטלפון פועל כאשר רמת העוצמה נמוכה. יישומים ייאלצו להפסיק לעבוד ברקע, ושירותי המיקום בוטלה כאשר המסך כבוי, כך שהסוללה האחרונה תהיה ארוכה ככל האפשר.

באפשרותך לציין את הנקודה שבה מצב חיסכון בחשמל יפעל באופן אוטומטי על-ידי:

  • עבור אל הגדרות > "סוללה" > "שמור את הסוללה."
  • בדוק את האפשרות "הפעל באופן אוטומטי".
  • בחר את האחוז בו ברצונך להפעיל אותו באופן אוטומטי (15% טוב להפעלה).

אם ברצונך לאפשר באופן ידני מצב חיסכון בחשמל, באפשרותך לעשות זאת בקלות ובמהירות. קיימת אפשרות להפעיל חיסכון בסוללה בהגדרות שלעיל מהדיווחים ברשימה שאתה מראה על-ידי החלקה מראש המסך. אם אינך רואה את אפשרות הפעולה של חיסכון בצריכת חשמל בין אפשרויות שם, חפש את "Edit" אפשרות ולחץ על זה. תראה את כל הסמלים שבאפשרותך למקם בתפריט ' הגדרות מהירות ' ולחץ כדי להעביר את סמל שומר החשמל למעלה.

6. . עוד טיפים

לפעמים, למרות כל אמצעי הזהירות שלך, גם כאשר אתה מדליק את מצב חיסכון בחשמל, אתה יכול למצוא את סוללת הטלפון כמעט מותשת ואין לך יציאה סמוכה כדי לחייב את הטלפון שלך. במקרה זה, ייתכן שתרצה להשאיר את המכשיר פועל במשך זמן רב ככל האפשר, כדי שתוכל לבצע או לקבל לפחות שיחות טלפון או טקסט. ישנם מספר שלבים שיכולים לעזור לך, למרות שחלקם עשויים להיות מעצבנים במהלך השימוש היומיומי שלך בטלפון.

עצות אלה:

  • ודא שכל היישומים סגורים ברקע.
  • הפעל מצב ' אל תפריע ' לעצירת הודעות.
  • קבע השהיית מסך של 30 שניות, כך שהמסך לא יישאר אם אינך משתמש בו ברציפות.
  • הפה מוריד את בהירות המסך ככל שתוכל.
  • כבה את Bluetooth, מעקב אחר מיקום ואינטרנט אלחוטי (אלא אם כן אתה משתמש בו כל הזמן). באפשרותך גם להשתמש במצב טיסה, אלא אם כן אתה ממתין לטלפון או לשיחת טקסט.
  • כבה את נורית הדיווח אם הטלפון שלך מכיל אחד.
  • לבטל את כל הצלילים האפליקציה ורטט.
  • אם הטלפון כולל מסך OLED, שימוש במצב כהה יכול לסייע בחיסכון באנרגיה. לטלפונים מסוימים יש תכונת מצב כהה עבור כל מערכת, כך שטוב לבדוק אם הם זמינים עבור הטלפון שלך. עם זאת, הגירסה הבאה של אנדרואיד 9 עבור כל הטלפונים תהיה תכונה במצב כהה.

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 94 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger