סמסונג ייצרה מודול DDR5 RAM מסיבי בנפח 512GB!

أنتجت سامسونج أكبر ذاكرة DDR5 DRAM سعة 512 جيجابايت في العالم.

סמסונג הודיעה על פריצת דרך משמעותית בעיצוב 512 ג'יגה-בתים DDR5 DIMM. לא רק זה! סמסונג לא סתם הפתיעה את העולם עם שטח הזיכרון שלה! זה גם השיג את ביצועיו במהירות של 7200 Mbps.

הגעתה של סמסונג לאב קדמון זה התאפשרה על ידי טכנולוגיית ה- TSV של סמסונג, המאפשרת לערום שמונה שבבי זיכרון זה על גבי זה. הוא גם משתמש בחומר High-K Gate Metal (HKMG) המשמש כתחליף לשכבת הבידוד הרגילה מכיוון שבצפיפות מוגברת שכבות הבידוד הישנות דקות מאוד לשכבת HKMG. HKMG שימש לראשונה סמסונג בשנת 2018 בזיכרון ה- GDDR6 שלה, שהוא הזיכרון שתמצאו בכרטיסי מסך.

קרא גם:

זיכרון חדש זה גם משתמש באנרגיה פחותה בכ- 13 אחוז מה- DDR4 הסטנדרטי הישן, וזהו חיסכון אנרגטי יוצא דופן במיוחד במרכזי נתונים המכילים אלפי חלקי זיכרון RAM.

ייתכן שלא נצטרך 512 ג'יגה-בתים של יחידות זיכרון במחשבים שלנו, ואכן מרבית מעבדי המחשב הנוכחיים תומכים רק בקיבולות הרבה פחות מזה (64 ג'יגה-בתים או 128 ג'יגה-בתים בהתאם למעבד שלך). יחידות אלה מיועדות לעסקים הדורשים עומס גבוה ורוחב פס גבוה שכן הם ישמשו במחקר רפואי, בשווקים פיננסיים, במכשירי נהיגה אוטונומיים, בערים חכמות וכו '.

אנו עדיין בימים הראשונים של פיתוח DDR5, המספק רוחב פס כפול מזיכרון DDR4 וצורך פחות חשמל, אך עדיין אין רכיבי חומרה שתומכים בו. תקן DDR5 שוחרר רשמית ביולי 2020, אך לא מיהר לתמוך ולפתח אותו מכיוון שלתקן DDR4 יש את היתרונות והמהירות הדרושים למשתמשים.

הרכיבים הראשונים התומכים ב- DDR5 צפויים להיות מעבדי האדריכלות של אלדר לייק של אינטל, שאמורים להיות מושקים בתחילת 2022. וכעבור כמה חודשים עם מעבדי ה- Zen 4 של AMD של AMD בקיץ 2022. הצעד של סמסונג בתהליך הפיתוח. הוא טוב מאוד ואנחנו מקווים שיהיו. שפע של אפשרויות למהירויות וגדלים בזמן שרכיבי חומרת המחשב תומכים בזיכרון החדש.

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 15 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger