קבוצת יישומים ואתרים למי שאוהב לעשות קניות מהאינטרנט.

במאמר שכותרתו "COVID-19 ומסחר אלקטרוני", החוקרים בחנו כיצד המגיפה שינתה את האופן שבו הצרכנים משתמשים במסחר אלקטרוני. בעקבות המגיפה, יותר ממחצית מהנשאלים ענו שהם נעשו תכופים יותר בקניות ברשת וסומכים יותר על האינטרנט לקבלת חדשות ומידע הקשור לבריאות ובידור דיגיטלי.

הסקר מראה כי צרכנים בכלכלות מתפתחות השיגו את השינוי הגדול ביותר בקניות ברשת. לכן, החלטנו להציע לך את האתרים והיישומים הטובים ביותר שתוכל להשתמש בהם לחנות באינטרנט עם היתרונות של כל אחד מהם.

קרא גם:

 

RetailMeNot

לפני שאתם קונים משהו מהאינטרנט, אני ממליץ על עצות באתר נפלא זה. אתר זה מציע לכם קופוני הנחה לרוב האתרים הבינלאומיים.

להיכנס לאתר מכאן .

פריסנה

האם היית אובססיבי לרכוש מהאינטרנט? אני ממליץ לך על האפליקציה הנוראית הזו (Pricena). הרעיון ביישום זה הוא למקם את המוצר אותו תרצו לקנות מהאינטרנט ולהשוות את מחירו ברוב האתרים ולבחור את המחיר המתאים לכם.

זמין ב- Android ו- iOS.

הורד מכאן את האפליקציה למכשירי אנדרואיד .

הורד את היישום למכשירי אייפון מכאן .

חנות מסך

אולי יום אחד גלשת ברשתות החברתיות או בכל אתר אחר וראית תמונה של אדם שבגדיו משכו את תשומת ליבך או הרשמת אותך, והתביישת מכדי לשאול אותו היכן הוא קנה את הבגדים האלה. כאן, יישום זה קל לשימוש, מכיוון שהוא פשוט מכניס כל תמונה של בגדים ומספר לכם על החנויות או האתרים שמוכרים בגדים כאלה עם מחיריהם בכל אתר.

להורדת היישום למכשירי אייפון מכאן .

להורדת האפליקציה למכשירי אנדרואיד מכאן .

הכל 5 פאונד

האתר הבריטי כל המוצרים שהוא מוכר תמורת חמישה לירות בלבד. זה נחמד לגבי האתר שהוא שולח מוצרים בינלאומיים.

קישור לאתר כאן .

newegg

החנות המקוונת newegg היא אחת החנויות הייחודיות והמפורסמות בשיווק מוצרים אלקטרוניים. מספר המבקרים בחנות newegg גדל מדי יום בשל המוצרים השונים שיש בחנות. חנות newegg מעוצבת באופן ייחודי כך שהיא מציגה את כל תכולתה בצורה פשוטה ונוחה ללקוחות המשתמשים בחנות. מוצרי החנות מחולקים למספר חלקים כדלקמן: – ((מדור למערכות מחשוב ומרכיביו, מדור למכשירים אלקטרוניים, מדור למשחקי וידאו, מדור מיוחד לציוד משרדי, מדור מיוחד לאספקת רכב, מדור מיוחד עבור ציוד וכלי בית, מדור לבריאות וספורט וכושר, מדור לבגדים ואביזרים, מדור לתחביבים, משחקים ובילויים, ומדור להצעות ומתנות הניתנים על ידי האתר)) … החנות היא זמין באנגלית ויש לו גרסה בסינית ואינו מספק ערבית. בנוסף לקיומה של תיבת חיפוש כדי להקל ולחסוך את הצרכן בטרחה של חיפוש, והחנות מספקת סניפים במספר מדינות.

להיכנס לאתר מכאן .

FragranceX

אתר זה נחשב לאחד האתרים הטובים ביותר שמוכרים בשמים מקוריים של כל המותגים במחירים הזולים ביותר.

קישור לאתר מכאן  .

אלי אקספרס

מי לא מכיר את האתר הסיני הענק הזה שמכניס את סין לידיכם ועונה על כל הצרכים, האביזרים, הבגדים והמכשירים?

להיכנס לאתר מכאן .

להורדת האפליקציה לאנדרואיד לחצו כאן .

להורדת האפליקציה למכשירי אייפון לחצו כאן .

וכאן הגענו לסוף מאמר זה, אני מקווה שהוא זכה להערצתך, אל תשכח לשתף אותו עם מי שאתה אוהב.

 

 

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 1 view נוף

Advertisment ad adsense adlogger