שלושה טיפים יעילים להפחתת הטמפרטורה של המחשב הנייד

לפעמים הטמפרטורה של המחשב הנייד עולה באופן דרמטי, במיוחד כאשר אתה עובד על פונקציות גדולות כגון משחק, עריכת סרטי וידאו או 3D עיצוב. הטמפרטורה הגבוהה מקטינה את גיל המחשב ומפחיתה את ביצועיו. אז אנחנו ניתן לך חסיד יקר במאמר זה טיפים יעילים כדי להפחית את חום המחשב. אנו מודעים לכך שחלק מהטיפים שאתה עושה באחריותך בלבד, ברור שנזכיר זאת מלבד הטיפים. 

מניחים את המחשב על גבי מעמד קירור

מעמד מערכת קירור בואור

מעמד הקירור מוריד באופן משמעותי את טמפרטורת המחשב. הם מכילים מאווררים נוספים שתפחית את החום. השימוש שלהם בטוח מאוד ואינו דורש שום שינוי. אנו ממליצים לקנות מחברות ידועות כדי להבטיח תוצאות טובות יותר.

הפוך את המערכת למעבד המחשב שלך (באחריותך)

רוב החברות מספקות את המעבד ביותר מצורכי האנרגיה שלה, כך שהמעבד משתמש במה שהוא זקוק לו והשאר הופך לחום, וכתוצאה מכך התחממות יתר של המעבד וביצועים מופחתים. הפחתת האנרגיה למעבד יכולה להפחית באופן משמעותי את החום ולשפר את הביצועים.

כיצד עובד הבולטינג

שינוי ההדבקה התרמית במעבד ובכרטיס המסך (על אחריותך)

הדבקת מדבקה תרמית בואור

בעת ייצור מחשב נישא, קיים אדם או מחשב האחראים להצבת ההדבקה התרמית במעבד ובכרטיס המסך. סוג ההדבקה התרמית שבשימוש אינו באיכות גבוהה והאופן שבו הוא ממוקם על המעבד וכרטיס המסך אינו מושלם בהתחשב בכך שאדם או מחשב זה מציב אותו במאות מחשבים מדי יום. אז אתה יכול לשנות את הדבק תרמית על ידי רכישת אחד מותג ידוע באיכות טובה שלה, פתיחת המחשב הנייד מבפנים והסרת את הדבק התרמי הקיים בעבר על ידי לשים קצת אלכוהול על כותנה, ואז לשים את הדבק התרמי החדש מחדש להפכה מחודשת של הנחושת על המעבד ועל כרטיס המסך. השיטה של החלת הדבקה תרמית ופתיחת המחשב הנייד שונה מאוד ממחשב נייד אחד למשנהו כך שאנו ממליצים לחקור באופן מקוון ולקרוא על זה היטב לפני החלת אותו, או לאפשר למומחה לעשות את עבודתם כדי למנוע נזק.

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 4 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger