אתר נהדר לתיקון תמונות ישנות ושריטות בחינם

שאלה או בירור נפוץ בנוגע לשחזור וצבע תמונות ישנות? לכן, החלטנו לכתוב את המאמר הזה בשבילכם. וסקר את הדרך הטובה ביותר ויעילה ומוכחת 100% לשיפור ותיקון תמונות מחשב ישנות ושרוטות ללא צורך בתוכנת צד שלישי.

כן, הסבר זה והשלבים שלהלן אינם מחייבים לחלוטין את הרעיון להתקין או להוריד תוכנית כלשהי בכדי לעשות זאת ולתקן תמונות ישנות ושריטות או לשחזר ולצבוע תמונות ישנות כפי שהוא ידוע בקרב המשתמשים.

ההסבר תלוי באתר המציע לך שירות חינמי וקל זה ללא צורך להשתמש בפוטושופ או ללכת למישהו שיעזור לך לצבוע או לשחזר את התמונה. האתר כעת בידיים שלך.

הדבר הנהדר באתר זה המשמש בהסבר הוא שאינו דורש הרבה קליקים. רק, תידרש לפתוח את האתר ואז להעלות את התמונה הישנה בה קיימות השריטות, ומיד האתר יתחיל להעלות ולעבד את התמונה באופן אוטומטי ללא כל הפרעה מצדך, במהירות ובמקצועיות רבה יותר.

קרא גם:

כיצד לתקן תמונות מחשב ישנות ושורטות

Hotpot.ai עוזר לך לשחזר ולתקן תמונות באמצעות טכנולוגיית AI. האתר מסתמך על המחקר העדכני ביותר כדי להסיר שריטות באופן אוטומטי, לחדד צבעים, לשפר פנים ולהפוך תמונות פגועות לזיכרונות נעימים. השירות החינמי שלנו מתקן תמונות צבעוניות ותמונות בשחור-לבן.

האתר אינו מציג מודעות מעצבנות והוא בחינם לחלוטין ואינו דורש תשלום כל תשלום עבור השירות שהוא מספק, האתר מספק כלי צביעה לצילום AI בשחור לבן, והוא גם עוזר לך להגדיל את הרזולוציה של התמונה. .

באשר לפרטיות האתר, התמונות אינן נשמרות ללא אישור המשתמש. באשר לעלויות האחסון ופרטיות המשתמשים, אנו שומרים תמונות כל עוד יש צורך להפעיל את המודלים שלנו ללמידת מכונה, ואנחנו לא שומרים תמונות יותר.

מה הרזולוציה המרבית של התמונה עבור hotpot.ai?

המקור הזכיר כי רזולוציית התמונה המקסימאלית שאנו תומכים בה היא 1280 x 1280, אך הדגם החדש שלנו תומך בתמונות גדולות יותר ויושק בקרוב.

לא מדובר באתר זה, אלא הוא מספק מספר כלים כגון כלים להסרת רקע, התאמה אישית של תמונות, שדרוג תמונות, הדפסת תמונות, שחזור תמונות, צביעת תמונות ועוד.

כיצד להשתמש ב- hotpot.ai?

כפי שהזכרנו בהתחלה ואנחנו חוזרים שוב, האתר מאוד פשוט וקל לשימוש למרות היתרונות הרבים שהוא מספק. פשוט היכנסו לקישור האתר " hotpot.ai ", ואז לחצו על האפשרות "העלאת תמונה" ובחרו בתצלום הישן שיש בו שריטות ויש לתקן ולשנות.

לאחר הכניסה לאתר אתה רואה אפשרות זו (שחזור תמונות ישנות) המוצגת למטה בתמונה, אתה לוחץ עליה ואז היא תפנה אותך לדף שמעלה את התמונה לשינוי.

לאחר השלמת העלאת התמונה לשינוי או תיקון, לחץ על המילה שחזור בסרגל הכחול שבתחתית התמונה.

תוכלו לחזור על תהליך זה עם כל תמונה משלכם בחינם, ובדרך זו ניתן לשחזר ולצבוע תמונות ישנות במחשב או בטלפון ללא תוכניות המשתמשות באתר זה שכדאי לנסות ואני ממליץ לכולם לנסות זאת כעת.

כאן הגענו לסוף מאמר זה, ואנחנו מקווים בסופו של דבר שההסבר והאתר ירשימו את כולכם.

 

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 2,430 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger