אתה לא צריך לקחת. את המחשב האיטי שלך הנה טריקים פשוטים כדי לפתור בעיה במחשב איטי.

מנסה לעשות משהו במחשב איטי ולהמשיך להגיב על ללכת בין תוכניות ומסמכים הוא מאוד מעצבן ומתסכל. אבל למה אתה צריך לסחוב את זה כל עוד אתה יכול לתקן את זה בצעדים פשוטים? הפסק לחיות עם המחשב האיטי שלך, אינך צריך לעבור למרכז תמיכה טכנית כדי לתקן אותו, ואינך צריך לבקש ממומחה הטכנולוגיה של הקבוצה שלך לבוא לתקן אותו עבורך (כמובן שלכל אחד יש את האדם הזה בקבוצת החברים הקרובים שלנו). יש כבר כמה דברים. שאתה יכול לעשות להגנתך

אולי לאחר שתבצע את השלבים הבאים, ייתכן שתסיים לתקן את האיטיות של המחשב בעצמך, או שתוכל ללמוד אחד או שניים טיפים כדי להימנע מהאטה. אם זה קורה, אל תספר לאף אחד מהחברים שלך, אתה עלול להיות המומחה הטכני של הקבוצה לאחר מכן.

במאמר זה תלמד כיצד לחקור מדוע המחשב שלך איטי באמצעות ניהול משימות וכיצד להגביל את מספר היישומים הפועלים בעת הפעלת המחשב ולדבר על חלק מהתיקונים שבאפשרותך לבצע.

הפוך את מנהל המשימות לחברך הטוב ביותר.

חשוב על מנהל המשימות כאילו היה התקן אבחון בעייתי במחשב שלך. חלון זה מאפשר לך לראות כמה תוכנות אתה מעסיק הוא נטל המעבד, כמה זיכרון ram אתה מחזיק, וכמה נתוני הרשת שאתה צורכים.

הדרך הקלה ביותר לפתיחת מנהל המשימות היא על-ידי לחיצה על לחצן הסמן הימני בשורת המשימות מתחילה ומהתפריט הנפתח לחץ על "מנהל המשימות".

צורת ברירת המחדל של מנהל המשימות אינה מראה מידע רב אודות היישומים הפועלים כעת, כך שלאחר פתיחת היישום, לחץ על ' פרטים נוספים ' בפינה הימנית התחתונה.

כברירת מחדל, הרשימה מחולקת לשני מקטעים, הראשונה עבור יישומים והשניה עבור פעולות ברקע. רשימת היישומים והמשימות מתעדכנת באופן תמידי עם העמודות השונות המעדכנת באופן תמידי. עמודות מציגות את מידת השימוש של כל יישום או תהליך ברקע על-ידי מעבד או מרחב זיכרון, כמו גם השימוש במעבד הרשת והגרפיקה. צפה במנהל המשימות וראה יישומים המובילים לראש הרשימה ונעלמים בתוך מספר שניות. חפש תהליכים שיישארו בראש הרשימה עם שימוש בזיכרון גבוה או שימוש ב-CPU.

כדי לסגור יישום או תהליך שאתה מרגיש עשוי להיות אחראי באופן חלקי לביצועים איטיים, לחץ עליו ולחץ על הסמל סיום.

סיבות נפוצות להאטה במחשב

ישנם הרבה יישומים ושירותים שיאטו את המחשב, אך אנו יכולים להזכיר כמה מהנאשמים הפוטנציאליים שצפויים להיות אחראים להאטה של המחשב.

חיפושים שוטפים של תוכנת אנטי-וירוס

לאחר שצפית באופן הפעולה של המחשב באיטיות באמצעות חלון ניהול המשימות הפתוח, ייתכן שתבחין שתוכנת האנטי-וירוס ממוקמת באופן שגרתי ליד החלק העליון של הרשימה. תוכנת אנטי-וירוס יכולה להאט את המערכת תוך סריקת המחשב לאיתור תוכנות זדוניות ווירוסים.

במקום לאפשר לתוכנת האנטי-וירוס שלך לחפש כל הזמן עבור תוכנות זדוניות, באפשרותך לתזמן אותה להפעלת סריקת מחשב לעתים לעיתים קרובות כאשר אינך משתמש במחשב שלך, לדוגמה בזמן השינה שלך או בעת עבודה מרחוק מהמחשב.

הרבה יישומים שפועלים בעת הפעלת המחשב

אם הפועל שלך, מכשיר f לוקח זמן במהלך ההמראה (פעולה), סביר להניח שיש לך הרבה יישומים שמתחילים לעבוד כאשר אתה מתחיל. באפשרותך לערוך את רשימת היישומים והשירותים המתחילים בעת ההפעלה בעת הכניסה למחשב על-ידי פתיחת ' ניהול משימות ' ולחיצה על הכרטיסיה ' יישומי אתחול '.

עבור אל התפריט ולהסיר כל דבר שאינך צריך להוריד ולהגדיר ברגע שתפעיל את המחשב על-ידי לחיצה על שם האפליקציה ואחריו לחצן ההצטרפות.

דפדפן אינטרנט

דפדפן האינטרנט שלך יכול להיות הסיבה, במיוחד אם מספר החלונות והכרטיסיות הפתוחות גבוהות. כל חלון וטאב צורכת זיכרון וכוח עיבוד, ולאורך זמן תבחין שהמחשב איטי.

באפשרותך להציג פרטים של חלונות, סיומות וכרטיסיות שניתן להאשים באופן איטי על-ידי המחשב באמצעות ' ניהול משימות ' על-ידי לחיצה על החץ שליד שם הדפדפן שלך. במקום זאת, אם אתה משתמש ב-Chrome, יש בו מנהל משימות מוכלל. הפעל אותו על-ידי לחיצה על shift + Esc בעת השימוש ב-Chrome, או בתוך הדפדפן לחץ על לחצן התפריט > כלים נוספים > מנהל המשימות.

אם אתה מגלה כי הדפדפן שלך לעתים קרובות מאט את המחשב, אנו ממליצים להשתמש ב-Firefox.

חלק מהפתרונות שבאפשרותך לנסות

הפסק את אפקטי המסך מעבודה.

ל-Windows 10 יש הרבה אפקטים מוכללים שמשפיעים לרעה על ביצועי המחשב. כדי להיפטר אפקטים מיוחדים, לחץ לחיצה ימנית על לחצן התחל ולחץ על "מערכת".

לחץ על הגדרות מערכת מתקדמות כדי לפתוח רשימה של מאפייני מערכת. בכרטיסיה אפשרויות מתקדמות תחת ביצועים, לחץ על הגדרות.

הרשימה של אפשרויות הביצועים תיפתח. בכרטיסיה אפקטים חזותיים, בחר באפשרות התאם לביצועים הטובים ביותר כדי לבטל את כל ההנפשות הנחוצות ואפקטים מיוחדים, או בחר מותאם אישית ובטל את האפקטים החזותיים שאתה סבור שבאפשרותך להשתמש במחשב שלך ללא. כשתסיים, לחץ על "אישור" כדי להחיל את השינויים.

. נקה את הדיסק

בעזרת כלי נהדר זה באפשרותך לשפר את ביצועי המחשב ולחסוך שטח בכונן הקשיח. כלי השירות המהימן הזה של Windows עדיין מסייע בניקוי קבצים זמניים, קבצי התקנה ופסולת בלתי רצויה אחרת. כדי להפעיל אותו, בתיבת החיפוש, חפש את "ניקוי הדיסק", הפעל את הכלי ולחץ על כפתור "קבצי מערכת נקיים".

פתרונות אחרים

יש מגוון רחב של דרכים הזמינות כדי לפתור ולהאיץ את המחשב בעיות איטיות ומהירות. להלן מספר צעדים שבהם יש לנקוט כדי להאיץ את המחשב האיטי:

סגור את היישומים הפועלים לאחר שתסיים, וודא שהם אינם עובדים בתיבת ההודעות (לצד מחוונים של אמצעי אחסון ומחווני Wi-Fi). כאשר יישומים מסוימים, כגון ' מרווח ', נסגרים, הם ממשיכים לעבוד ברקע.

  • השהה כדי לסנכרן את OneDrive. זה משהו שאפילו מיקרוסופט רואה בכך שהיא יכולה להאט את המחשב. באפשרותך להשהות את OneDrive על-ידי לחיצה על הסמל OneDrive במרכז ההודעות לחץ על עוד ולאחר מכן השהה את הסינכרון.
  • בדוק את שטח האחסון הזמין ואת תקינות הכונן הקשיח. אם לכונן הקשיח או לכונן המצב הקשיח אין מקום או הופך למיושן, ייתכן שהסיבה היא הסיבה לכך. אנו ממליצים באמצעות SSD.
  • . כבה את המחשב לא רק שאתה מפעיל אותו מחדש, אבל לכבות אותו לגמרי ולאחר מכן להתרחק כמה דקות. פעולה זו מעניקה למחשב שלך הזדמנות לסרוק את הזיכרון ולהתחיל מחדש בפעם הבאה שהיא תופעל.

זה הכל, אחרי הכל, אם אתה מוצא את המחשב שלך עדיין פועל לאט, פשוט מגדיר מחדש את המערכת, ללכת הגדרות > עדכונים וגיבויים > שחזור המחשב.

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 7 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger