הגדל את זיכרון ה- RAM של הטלפון שלך באמצעות כרטיס הזיכרון הפנימי או החיצוני MicroSD

إليك طريقة زيادة الرام على أي هاتف أو جهاز لوحي يعمل بنظام Android.

ככל הנראה מכשיר האנדרואיד שלך יגיע עם נפח אחסון של 64 ג'יגה בייט או יותר, אך ה- RAM הוא זה שמשפיע באמת על מה שאתה יכול לעשות עם הטלפון. מרבית מכשירי האנדרואיד היוקרתיים מגיעים עם 2 ג'יגה-בייט או יותר זיכרון RAM, אך בחלק מההתקנים הזולים יותר יש רק 1 ג'יגה-בייט RAM או אפילו 512 מגה-בייט במקרים מסוימים.

האם אתה באמת יכול להגדיל את קיבולת ה- RAM בטלפון שלך? כך.

מהו זיכרון RAM?

זיכרון RAM  (זיכרון גישה אקראי) ,  המכונה  זיכרון RAM , הוא זיכרון כמתווך הפועל בין המטמון (זיכרון המטמון) במעבד (מעבד) ובין הנפח הגדול, שעשוי להיות זיכרון פנימי או טלפון חיצוני, המערכת שלך. משתמש בזיכרון RAM לאחסון זמני של חלקי מערכת ההפעלה, חלקים של יישומים פעילים ונתונים בהם אתה משתמש.

קרא גם:

מדוע אתה זקוק ליותר זיכרון RAM?

כדי להקל עליך לצלם את המחשב שלך כמשרד האישי שלך, הזיכרון הפנימי יהיה יותר כמו הארון שבו אתה שומר את הקבצים החשובים שלך, ה- RAM יהיה יותר כמו שולחן העבודה שאתה יושב מולו והוא מייצג את שלך אזור עבודה שמכיל את המסמכים שאתה מנסה להשלים, וזיכרון המטמון יהיה החלק בו אתה שם את המסמך שאתה עובד עליו כרגע, וזה החלק הקטן בשולחן העבודה בו אתה מציב את המסמך או הקובץ והתחל לעבוד ולכתוב עליו.

תאר לעצמך שאם היינו מביאים משרד גדול מבעבר לעבודה, תוכל להביא עוד מסמכים מהארון ולהניח אותם על שולחן העבודה לעבודה מבלי שהשולחן יהפוך למבולגן ולא מסודר. זה דומה לעובדה שככל שיש לך יותר זיכרון RAM במחשב שלך, כך תוכל לגשת אליו יותר דברים (תוכניות, יישומים וקבצים) באותו זמן בזמן שאתה עובד ובמהירות.

האם ניתן באמת להגדיל את ה- RAM של הטלפון?

התשובה היא כן. במחשב השולחני או במחשב הנייד שלך, אתה יכול להקצות חלק משטח הכונן הקשיח כדי להגדיל את ה- RAM. זה מכונה "זיכרון וירטואלי" וב- Android הוא מכונה "קובץ החלפה". העיקרון של זיכרון וירטואלי תלוי בשימוש בחלק משטח הדיסק הקשיח לאחסון נתונים כאשר ה- RAM מתמלא. במקום להתעלם מנתונים אלה, הם מאוחסנים בכונן שלך.

תכונת זיכרון וירטואלי ב- Windows 10.

ל- Windows 10 יש הגדרות ברירת מחדל מתקדמות לניהול זיכרון, מה שאומר שאינך צריך לשנות את ההגדרות. אבל אתה יכול להגדיל את החלק של כונן דיסק קשיח ייעודי או SSD שבו Windows 10 יכול להשתמש למטרות זיכרון וירטואלי.

ניתן לעשות זאת גם באנדרואיד בכדי להגדיל באופן יעיל את ה- RAM. אמנם העיקרון הבסיסי זהה, אך היישום באנדרואיד שונה. תזדקק לתוכנית ייעודית כדי לאפשר זאת. יהיה עליך גם לשרש את המכשיר שלך.

קרא גם:

משתמשים ואפליקציות חסומים מגישה לקבצים והרשאות מסוימים ב- Android. על ידי השתרשות המכשיר תוכלו לשלוט באופן מלא במערכת ההפעלה ובכל ההרשאות. זה מאפשר לך לגשת לקבצים ולהרשאות מוגבלים, כמו גם להתקין ולהפעיל תוכניות מיוחדות.

למרות שההשתרשות קלה יותר מבעבר, זה יכול להיות תהליך קשה במכשירים מסוימים. אך אם ברצונך להגדיל את זיכרון ה- RAM בטלפון או בטאבלט אנדרואיד שלך, תחילה עליך לשרש את המכשיר.

מה אתה צריך כדי להגדיל את ה- RAM לטלפון אנדרואיד?

שימוש בשיטת הזיכרון הווירטואלי להגדלת ה- RAM באנדרואיד מכיל שלושה מרכיבים עיקריים:

  • כרטיס microSD איכותי לפחות Class 4 ומעלה (ככל שכיתת הכרטיס גבוהה יותר, כך המהירות גבוהה יותר).
  • טלפון או טאבלט אנדרואיד עם שורש.
  • יישום ניהול זיכרון וירטואלי.

אמנם השתרשות אנדרואיד פשוטה, אך ייתכן שזה לא יספיק. טלפונים מסוימים (כמו Xiaomi Redmi Note 4) מגבילים את גודל קובץ ההחלפה לזיכרון הווירטואלי. פירוש הדבר שיש מגבלה ליותר זיכרון RAM במכשיר זה.

כדי לחסוך זמן בבדיקה אם באפשרותך לשפר ידנית את זיכרון RAM של Android, השתמש באפליקציית האימות. דוגמה טובה לכך היא MemoryInfo & Swapfile Check.

הורדה: MemoryInfo ובדיקת החלפות (בחינם)

כל שעליך לעשות הוא להפעיל את היישום ולחץ על התחל בדיקת RAMExpander כדי להתחיל באימות. אם ניתן להגדיל את גודל קובץ ההחלפה, האפליקציה תציין זאת באמצעות הודעת "מזל טוב", יחד עם העלייה המרבית האפשרית. תוכלו להבחין כי זהו כלי שימושי המציג גם מספר זיכרון RAM ואחסון.

בחר בכוח ה- SD הטוב ביותר להגדלת ה- RAM

אם ניתן לשנות את קובץ ההחלפה בטלפון או בטאבלט שלך, זה הזמן לבדוק את כרטיס ה- microSD של הטלפון שלך. כרטיס זה צריך להיות מהיר וגמיש.

לא סתם לקנות כל כרטיס microSD ישן. הוצא קצת כסף נוסף על אחסון גמיש יותר, מה שיוביל לאמינות טובה יותר. בחר את הדירוג בתיבה בעת רכישת כרטיס microSD חדש – מינימום מחלקה 4 מומלץ, אך מחלקה 10 הטובה ביותר.

והקפידו להיזהר מכרטיסי microSD מזויפים. כרטיסי SD באיכות ירודה מכניסים פגמים שונים לטלפון האנדרואיד שלך.

היזהר: שימוש בכרטיס SD להגדלת זיכרון ה- RAM של מכשיר האנדרואיד שלך יפחית את חיי הכרטיס.

חשוב לציין כי טלפונים מסוימים לא יאפשרו שימוש באחסון חיצוני (כרטיס ה- microSD שלך) עבור קובץ ההחלפה של הזיכרון הווירטואלי. עם זאת, אם לטלפון שלך יש מספיק שטח אחסון פנימי, ניתן להשתמש בזיכרון הפנימי במקום זאת, אך גם במחיר של צמצום חייו.

יישומים להגדלת זיכרון RAM באנדרואיד

אמנם ניתן לבחור את קובץ ההחלפה באופן ידני במכשיר ה- Android שלך, אך ייתכן שיהיה לך קל יותר להשתמש ביישום:

כל שלוש האפליקציות פועלות באותה צורה!

  • הפעל את היישום.
  • צור את קובץ ההחלפה.
  • בחר את גודל קובץ ההחלפה הרצוי.
  • בחר את המיקום של קובץ ההחלפה (כרטיס microSD חיצוני או אחסון פנימי).
  • המתן ליצירת קובץ ההחלפה.
  • ייתכן שיהיה עליך להפעיל מחדש את הטלפון שלך לאחר השלמתו כדי לעצב את קובץ ההחלפה.

זכור להשאיר את היישום מותקן כל עוד אתה צריך להריץ את קובץ ההחלפה.

האם הגדלת זיכרון RAM משפרת את הביצועים של מכשיר האנדרואיד שלך?

אם תקצה בהצלחה חלק מכרטיס ה- SD של הטלפון שלך ל- RAM, אתה אמור לקבל תוצאות מיידיות. אם אתה משחק במשחקים ניידים, עליך לגלות כי כעת ישחקו משחקים שלא היו תואמים בעבר.

יתר על כן, המכשיר יהפוך שימושי ויצרני יותר. כמובן, זה לא מתאים לזיכרון RAM אמיתי. מה שלא יהיה בזיכרון ה- SD, הוא אינו קרוב למהירות ה- RAM, אך כתוספת הוא יפתור את מרבית הבעיות של חוסר RAM. עם זאת, יש חסרון.

עכשיו אתה צריך לפקח על עוצמת הקול שלך. אמצעי האחסון קטן מבעבר לאחר הקצאת קובץ ההחלפה. עם פחות מקום המוקצב לקבצים ולמדיה, הם יתמלאו מהר מהצפוי. הימנע מכך על ידי שמירה על סנכרון הנתונים שלך, למשל עם אחסון בענן.

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 1,361 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger