? הטלפון החכם שלך לא טעון להלן 7 פתרונות שבאפשרותך לנסות

רבים מאיתנו לא חושבים על לחייב הטלפון החכם. כל מה שאתה עושה זה לחבר את הטלפון למטען ולחכות לשמוע את הטון המציין שהטלפון נטען. אבל יש הרבה גורמים בלתי צפויים ובעיות שעלולות לעכב את תהליך השילוח גם אם אתה חושב שעשית את כל הנכון. אם אתה נתקל בבעיה זו — הטלפון החכם שלך אינו טוען — הנה כמה פתרונות שבאפשרותך לנסות לפני שתיצור קשר עם הדילר או המוכר שלך.

1. הפעל את הטלפון בחזרה

לעתים ייתכן שהטלפון לא יחויב עקב בעיה זמנית משנית שעשויה להיות הגורם. פתרון בעיה זו יכול להיות פשוט להפעיל מחדש את הטלפון.

הפעלה מחדש של הטלפון תהרוג את כל השירותים ברקע והם תוכנה שפועלת באופן קבוע מאחורי הקלעים וללא ידיעת המשתמש, כגון ניטור המערכת. פעולה זו תפעיל את הרכיבים הבסיסיים של הטלפון שלך אם אחד מהם קורס במהלך ביצוע משימה כלשהי. כדי להפעיל מחדש את הטלפון, כל שעליך לעשות הוא להחזיק את לחצן ההפעלה ולחץ על האפשרות הפעלה מחדש.

אם פתרון זה עובד איתך והטלפון חוזר לטעינה שוב, אנו ממליצים לך לסקור את היישומים שהורדת בטלפון ולמחוק יישומים לא מהימנים.

2-נסה לטעון את הטלפון במצב בטוח

נסה להפעיל מחדש את הטלפון במצב בטוח ולשלוח אותו משם. מצב אבטחה הוא ' סביבה ' המגבילה את הטלפון לתוכניות שהגיעו איתו, כלומר, התוכניות שהורדת לא יפעלו במצב מאובטח.

אם הטלפון שלך מקבל חיובים במצב מאובטח, בעיה זו נגרמת בהחלט על ידי יישום שהורדת בעבר. ראה יישומים שהורדת לפני ומחק יישומים שהורדת לאחרונה שלא ניתן לבטוח בהם. לאחר מכן הפעל מחדש את הטלפון. אם הפעולה אינה פועלת, מומלץ לשחזר את הגדרות מפעל הטלפון.

כדי להיכנס למצב אבטחה בטלפונים אנדרואיד, החזק את לחצן ההפעלה ולאחר מכן החזק את הכיבוי ולאחר מכן לחץ על ' אישור ' על האפשרות המוצגת על המסך. הטלפון יופעל מחדש במצב בטוח. כדי לצאת ממצב האבטחה, חזור על אותם שלבים, אך בחר באפשרות ' הפעל מחדש ' במקום לכבות.

יש הרבה חברות אשר משתמשות בגירסה שלהם של אנדרואיד שיכול להיות דרך אחרת להיכנס למצב בטוח. אתה יכול פשוט לחפש דרך גוגל בדרך עבור הטלפון שלך במקרה השיטה שהוזכרו לעיל לא עובד איתך.

3-נסו עוד כבלים, מטען או כניסה אחרת

כבל מטען

לפעמים הבעיה לא יכולה להיות בטלפון.  הכבל עשוי להכיל חוט פגום, או אולי המטען אינו פועל כראוי, או שקלט החשמל אינו משדר היטב את העוצמה.

הדרך הטובה ביותר לגלות היא לחייב את הטלפון דרך המחשב באמצעות כבל. אם תחייב את הטלפון, תוכל להקטין את הסיבות האפשריות לבעיית הטעינה. הבעיה טמונה במטען עצמו או בכניסת החשמל. נסה לטעון את הטלפון דרך המטען אך דרך קלט כוח אחר. האם הבעיה נפתרה בעת השימוש בקלט חשמל אחר? משמעות הדבר היא שקלט האנרגיה היה הגורם לבעיה שלך.

אבל אם הבעיה שלך ממשיכה להופיע, המטען עצמו עלול לא לפעול היטב או כלל לא. במקרה זה אנו ממליצים לך לקנות מטען טוב מתאים לטלפון שלך להתרחק מטענים מזויפים שיכולים לגרום לבעיות רבות.

4-ודא שהבעיה אינה שגיאת מערכת

לעתים הבעיה עשויה להיות שמערכת הטלפון אינה מראה את סמל הטעינה. יש אפליקציה בחנות שנקראת אמפר שיכול לעזור.

יישום זה מראה לך כמה הנוכחי הטלפון שלך הוא טעינה או פריקה. הכוח את הטלפון שלך ולפתוח את האפליקציה. אם אתה רואה כי הטלפון מקבל זרם וחיובים, זה אומר שהבעיה היא במערכת. באפשרותך להמתין לעדכון מהחברה או לעבוד על שחזור הגדרות המפעל שעשויות לפתור את הבעיה.

5-לנקות את הטעינה של הטלפון שלך

הקצאת מיקום ליציאת טעינה נקיה או מועלת

כניסת הטעינה היא אחד הדברים החשופים ביותר אבק בטלפון החכם. פעולה זו עלולה לשבש את החיבור של הטלפון למקור החשמל ולגרום לבעיית טעינה.

אם אתה מבחין קצת אבק הצטברות על הטעינה, לנקות אותו באמצעות כותנה יבשה או מפית נייר יבש, הכניסה היא קצת רגישה, כך שאנו ממליצים לעשות את זה בזהירות.

6. האם הטלפון נפל לתוך המים? . תייבש את זה קודם

אין לחייב את הטלפון בכלל אם קיימת אפשרות שהטלפון נחשף ליותר מדי מים. במקרה זה, תחילה עליך לוודא שהכל בתוך הטלפון יבש לחלוטין.

ישנן דרכים רבות לייבש את תוכן הטלפון. ניתן לייבש אותו באוויר חם (למשל באמצעות מייבש שיער) או למקם אותו בקערת אורז. בכל מקרה אתה צריך לחכות לפחות יום לפני חיבור הטלפון שוב ולנסות להטעין אותו.

7-בקרו במרכז השירות

אם כל הפתרונות הקודמים נכשלים, המוצא האחרון שלך הוא לבדוק את הטלפון על ידי מומחה. כיוון שאף אחד מהפתרונות שלעיל לא הצליח, סביר להניח שתהיה תקלה טלפונית.

אם הטלפון שלך עדיין נמצא באחריות, לא תצטרך לעתים קרובות לשלם את העלויות. עם זאת, אם יפוג תוקפה של תקופת האחריות, למרבה הצער תשלם על התחזוקה בעצמך.

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 1 view נוף

Advertisment ad adsense adlogger