מדוע כדאי להיזהר מאפליקציית הכרייה "מטבע דיגיטלי חדש" Bee?

"العملة الإفتراضية الصينية الجديدة"

רשת הדבורים המתפשטת החדשה מקדמת את עצמה כ"השקעה כספית רווחית לעתיד. " משתמשים משקיעים זמן על ידי הפעלת האפליקציה (רשת אתול היא כריית מטבע דיגיטלי) תמורת תגמולים כספיים עתידיים. קהילת האינטרנט הערבית קידמה לאחרונה את הרשת החדשה באמצעות "המטבע הדיגיטלי הסיני החדש" וכולם חזו עתיד גדול ורווחים עצומים ממנה, תוך ציון ראשית הביטקוין ומעמדו הנוכחי. אוקיי בואו נשים את מטבע הדבורה החדש מתחת למיקרוסקופ.

בקיצור, אם הנתונים בטלפון שלך, כולל אנשי הקשר שלך והמיקום שלך, אינם חשובים לך, ואם לא אכפת לך מהאפשרות שהטלפון הנייד שלך יידבק בתוכנה זדונית, תוכל לשקול להתקין את אפליקציית Bee. מה ההיפך? האפשרות שרשת Bee, שלא מספקת נתונים כלשהם בצוות שלה, תבנה בלוקצ'יין בעל ערך קריפטוגרפי יקר ויאפשר לך לסחור בו.

קרא גם:

איפה הבעיה?

יותר ממיליון משתמשים התקינו יישום חדש שאוסף את הנתונים האישיים שלהם. הם מתקינים את היישום ומסכימים להרשאות שהיישום מבקש מהמכשיר מבלי לקרוא אותו.

נניח, לצורך הוויכוח, שצוות הדבורה כבר בנה בלוקצ'יין עבור מטבע קריפטוגרפי ואתה מתחיל "לכרות" את האסימון הזה בתקווה להרוויח כלכלית בעתיד. מדוע כל הכוחות הללו ליישום כרייה! האם במקור לא הניחו שהתכונה העיקרית של מטבעות קריפטוגרפיים היא סודיות מוחלטת?

בואו נסתכל מעט על הכוחות שיש לאפליקציה בטלפון שלכם. אתה יכול לראות רשימה זו בדף האפליקציה ב- Google play.

  • גישה לתמונות, קבצי מדיה וקבצים.
  • גישה, קריאה, שינוי או מחיקה של תוכן של זיכרון חיצוני או USB.
  • קרא, שנה או מחק את תוכן זיכרון האחסון.
  • קרא וערוך אנשי קשר.
  • קרא את מצב הטלפון, כולל שיחות נכנסות ויוצאות, היסטוריית שיחות ומספר הטלפון שלך.
  • גלה אילו יישומים פועלים בטלפון.
  • הכרת סוג הטלפון, כולל מערכת ההפעלה, המספר הסידורי והיצרן.
  • קרא והכיר את חיבור ה- Wi-Fi שלך.
  • הכרת המיקום הגיאוגרפי.
  • שנה את הגדרות המערכת.
  • מנע מהטלפון לעבור למצב שינה.
  • שנה את מצב החיבור לאינטרנט.
  • גישה מלאה למידע רשת כולל כתובת IP, מפעיל ומצב חיבור.
  • הפעל את היישום כשהטלפון מופעל.
  • הפעל את היישום על פני יישומים אחרים.
  • שלוט ברטט הטלפון.

האם זה רק? נכון לעכשיו, כן, מי יודע באיזה עדכון מתווספות כוחות אחרים, כמו הודעות קריאה או מצלמה, למשל?

יש הטוענים שמשתמשים יכולים לשנות את הגדרות ההרשאה של האפליקציה ולהשתמש בה ללא הרשאות. אך האם זה לא מחזיר אותנו לנקודה שמדובר באפליקציה שנוצרה על ידי צוות אנונימי שמנסה לאסוף מידע חשוב על משתמשי מכשיר אנדרואיד וככל הנראה לא יהיה לה ערך כלשהו למשתמשים.

איך התפשטה אפליקציית Bee?

לאפליקציית Bee יש מודל שיווקי הפניות ומספק מטבעות קריפטוגרפיים גבוהים יותר למאמצים מוקדמים שיוצרים רשת גדולה יותר של אנשים שהוזמנו אליהם בצורה של תמריצים למשתמשים. ואכן, נראה כי אנשים כל כך נואשים להרוויח כסף ללא מאמץ, שלא אכפת להם מהפרטיות שלהם מכיוון שהם כבר מעבירים באופן חופשי את הנתונים שלהם לחברות אחרות כמו פייסבוק.

כרשת חדשה המציעה מטבע בחינם שניתן לייצר רווחים בו יום אחד, הרעיון נראה מפתה במקצת עבור רוב האנשים. עם צמיחת שוק המטבעות הדיגיטליים ועליית מחיר הביטקוין, לאנשים רבים יש את הידע והנכונות להשקיע. לכן, הרשת משיגה צמיחה מפחידה מאוד בכל מדינות ערב, במיוחד ממלכת ערב הסעודית והרפובליקה הערבית של מצרים.

מה ההבדל בין Bee ו- Facebook ו- Google?

כמובן, אתה צריך להיות מודאג מהפרטיות של הנתונים שלך, כך שפייסבוק אוספת מידע אודותיך באותו אופן. גוגל ופייסבוק הם ישויות משפטיות המחויבות לחוקים ומשוב משתמשים. עם זאת, רשת דבורה היא אפליקציה שאפילו לא מספקת כתובת או שם לגוף משפטי או לאדם בתנאים או במדיניות הפרטיות שלה. בשנים האחרונות פייסבוק המיוצגת על ידי מנכ"ל החברה כבר נתבעה לאחר שערוריית מכירת נתוני המשתמשים. מספר קמפיינים של משתמשים כנגד מדיניות החברה הוכיחו את עצמם כיעילים. אבל אם רשת דבורה תמכור את הנתונים שלך, את מי היית תובע?

רק בגלל שאתה משלם מיסים לממשלה שלך, זה לא אומר שאתה צריך לשלם מיסים גם כאשר מישהו דורש זאת. נעשה שימוש בסחר רווחי בנתונים לשינוי דעתם של המצביעים במדינה הגדולה בעולם, אז מדוע לדעתך קשה להשתמש בנתונים שלך בכדי לספק הצעות שיווק ממוקדות והונאות שעלולות לעלות לך בזמנך או בכסף שלך?

גם אם אתה מאוד נרגש להשיג יותר מטבעות וירטואליים, וודא שלאפליקציה אין הרשאות בטלפון שלך. משתמשים רבים טוענים שהם מסוגלים להשתמש באפליקציה מבלי לשתף את הנתונים שלהם. אם גם אתה יכול, אל תדאג. הדבר היחיד שאתה מסתכן בו הוא הזמן שלך, ואנחנו לא ממליצים לבזבז אותו על מטבע וירטואלי שהושק על ידי צוות לא ידוע, אבל הזמן שלך הוא הבחירה שלך כמובן.

מהם הטיעונים האופייניים של אוהד דבורה?

נייר לבן. ובכן, הנייר הלבן הוא רק כמה פסקאות מהתיאור ברמה הגבוהה של הפרויקט. אנו יודעים שלביטקוין היו גם מבקריו. אבל הביטקוין היה פרויקט קוד פתוח חדשני. דבורה היא שיבוט שאין לו מה להראות את הטכנולוגיה או היתרונות שלו. זה שיש אנשים שטעו בקשר לביטקוין לא אומר שכל מטבע קריפטוגרפי יצליח. היו מאות הונאות מטבעות קריפטו כולל מטבע אחד.

מה הבא?

מה אם נשיק מטבע אלקטרוני גדול מבדיח בדיוק כמו דוג'ה עם אותו רעיון של Pi Networks ו- Bee Network:

  • מפנים ירוויחו מטבעות וירטואליים חסרי תועלת.
  • המשתמשים הראשונים ירוויחו יותר ויותר מטבעות וירטואליים חסרי ערך.
  • היישום ינסה לאסוף נתונים ממשתמשים ולמכור אותם למציעים הגבוהים ביותר בהיעדר סודיות מוחלטת.
  • לא יהיה כרייה. אין צורך להשקיע מאמצים בבניית רשת הצפנה כשאנשים מוכנים להוריד את האפליקציה שלך ללא אחת.
  • זו עשויה להיות חוויה נהדרת לראות מי משלם עבור נתוני המשתמשים הללו, אך ככל הנראה החוויה תחטוף על ידי הרמאים ובסופו של דבר תאבדו כסף אמיתי כפי שקרה עם Dogecoin.

מה עליך לעשות?

פשוט תפסיק לרדוף אחרי הבטחות לכסף בחינם ותעשה משהו פרודוקטיבי יותר בחיים שלך. אני לא אטרח להתקין את האפליקציה. לדעתי אתה פשוט מבזבז זמן על ידי ניסיון באפליקציה. עם זאת, אם תרצה לסכן את הנתונים שלך וכבר בבעלותך על האפליקציה, תוכל לחכות אם המייסדים אכן יצרו מטבע קריפטוגרפי שייצור כסף עבורך. לסיום, שתפו אותנו בדעתכם בתגובות.

הותאם ממספר AI .

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 367 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger