סקירה של Asus ROG Phone 5, טלפון המשחקים הצפוי עם זיכרון RAM של 18 ג'יגה בייט!

هاتف الألعاب الأقوى!

עם ריבוי השחקנים בפלטפורמות הסלולריות והפופולריות של משחקי סלולר כמו PUBG Mobile ו- COD Mobile, נושא המשחק במשחקי סלולר באיכות גבוהה הפך חשוב מאוד עבור יצרני הטלפונים הניידים. עולם הטלפונים נמצא במירוץ גדול ותהליך הפיתוח מהיר כל כך שקשה להבין אותו. אפילו נושא מתן המפרט הגבוה ביותר בטלפון הפך לעימות חזק עבור יצרני הטלפונים. מבחינת משחקים, אולי הקמת יצרני טלפונים מסוימים לעיצוב טלפונים מותאמים אישית עבור גיימרים היא האירוע הבולט ביותר.

אין ספק כי מחשבים ניידים של Asus שמופיעים בשם ROG הם מהטובים ביותר במשחקים. סמארטפונים עם אותו מותג הם גם מהטובים ביותר. מהדורת הרפובליקה של גיימרים 5 מביאה מספר שיפורים. תוך שמירה על כל מה שהבדיל מהמודל הקודם.

שיא היום הוא הכרזת חברת ASUS הטאיוואנית על הטלפון החדש שלה לגיימרים. בעשירית מרץ השנה, 2021, הכריזה החברה על ASUS ROG Phone 5 עבור גיימרים. במאמר זה נלמד על המפרט העל-טבעי שלו ומדוע הוא נחשב לסמארטפון החזק ביותר עד כה!

קרא גם:

ביקורת תוך שתי דקות

Asus ROG 5 הוא אחד הטלפונים הטובים ביותר, אם לא הטובים ביותר, שיש שם. אבל זה גם אחד הטלפונים הטובים ביותר לצפייה בכל סוג של מדיה בזכות המסך הנהדר, חיי הסוללה הארוכים, הטעינה המהירה והרמקולים המצוינים. יש כמה שדרוגים נהדרים מהגרסה הקודמת של הטלפון, אך החשוב מכל הם החזירו את שקע האוזניות 3.5 מ"מ.

למרבה הצער, ליקויי המצלמה עדיין רודפים את הטלפון, ואפילו זה לא השתפר בטלפון ROG3 הקודם. תכונות אחרות של הטלפון השתפרו עד שהוא מתחרה בטלפוני אנדרואיד אחרים מבחינת השימוש הכללי. אתה יכול לשאת את הטלפון ולהשתמש בו כטלפון אישי, אך אם אתה זקוק לטלפון עם מצלמה חזקה, איננו ממליצים על כך.

ברמה העיצובית, עם זוויות ה"גיימר שיק "שנמצאו בטלפונים קודמים אך עם קווים סימטריים יותר בקו אחד עם הכריכה האחורית, ASUS מציעה עיצוב מרשים מאוד שיוצר איזון. אתה יכול לראות את הטלפון כעיצוב טלפונים למשחקים ובאותה עת כמו טלפון מסוגנן. בטלפון ROG 3 הקודם הייתה מזרקה שקופה בגב הטלפון המשקיפה אל פנים הטלפון. בגרסה החזקה של הטלפון החדש הוא הוחלף במסך OLED קטן כדי להציג את מבוקשך. בגרסה התחתונה הוא הוחלף בלוגו ה- ROG המאיר.

טלפון ROG 5 הוא הטלפון הראשון של Asus בעל שלוש מהדורות: המהדורה הסטנדרטית, Asus ROG 5 Pro ו- Asus ROG 5 Ultimate. לשני האחרונים יש מפרטים מעט טובים יותר ומסכי ה- OLED הקטנים בכריכה האחורית. לא רק הבדלים אסתטיים, אלא גם הבדלים בביצועים. לדוגמה, ROG 5 Ultimate מגיע עם זיכרון RAM של 18 ג'יגה בייט. בסדר 18 ג'יגה ראם, זה לא יותר מדי? האמת שכן. אך נראה כי ASUS מנסה להשיג תשומת לב על ידי הצגת מספר כה גדול. בכל מקרה, זה לא דבר רע. עם מספר זה תוכלו לשמור על המון משחקים ויישומים פתוחים בו זמנית.

הגרסה הסטנדרטית אינה מגיעה עם מסך OLED מאחור, אך יש בה המון שיפורים מעניינים. עם קיבולת סוללה של 6000 מיליאמפר / שעה עם קיבולת טעינה של 65 וואט, הטלפון טוען את הסוללה בפחות משעה! פשוט מדהים. עם יציאת ה- USB-C הצדדית, קל יותר לטעון את הטלפון בזמן משחקים או צפייה בסרטים. רמקולים מדהימים! ושקע אוזניות 3.5!

מה לגבי תוספות? האם הזכרנו כי בגרסה החדשה של מאוורר AeroActive Cooler 5 (הכלול בתיק Pro ו- Ultimate) יש לחצני הדק?

טלפון ROG 5 הוא הגרסה הטובה ביותר של טלפוני ROG עד כה, ולמרות שהוא אולי לא ישכנע את הצרכנים הזקוקים למה שהוא לא יכול להרשות לעצמם – זום או צילום באור נמוך – הוא עדיין מתמודד לטלפון נהדר מסביב עם מפרט רב עוצמה. .

ROG 5 vs ROG 5 Pro vs ROG 5 האולטימטיבי

מבחינת המפרט, ה- ROG 5 הסטנדרטי מגיע ביותר מגרסה אחת עם 8-16 זיכרון RAM ו -128-256GB של אחסון. Asus ROG 5 Pro מגיע עם גרסה אחת: 16GB RAM ואחסון 512GB. ל- Asus ROG 5 Ultimate זיכרון RAM בנפח 18GB ואחסון 512GB. לא ניתן להגדיל את קיבולת האחסון של כל אחד מהם מכיוון שאין חריץ microSD.

מבחינת העיצוב, בשני הגרסאות היקרות יותר, במקום הכריכה האחורית מפלסטיק, מופיע כיסוי זכוכית מסוגנן, וגם במקום לוגו RGB, תוכלו למצוא מסך OLED קטן (בערך 1 אינץ ') שיכול להציג התאמה אישית הודעה או לוגו.

ל- Pro ו- Ultimate יש משהו אחר שאינו זמין בגרסה הסטנדרטית: זוג רצועות חיישני מגע בגב הטלפון שפועלים כמו כפתורים נוספים. הוא ארוך אך צר, ולמען האמת קשה הרבה יותר לשחק איתו מאשר כפתורי הכתף. ניתן להגיע אליהם בעזרת האצבעות הוורודות והטבעות שלך, רק מגע עדין מספיק בכדי לגרום להם להגיב.

מלבד זאת, כל שלושת הטלפונים זהים: אותו מסך, אותו מעבד לוע הארי 888, Adreno 660 GPU, סוללת 6000mAh ומטען 65W הכלול בתיבה.

באשר לביצועים, השוואת ה- ROG 5 הסטנדרטי עם 16GB RAM ו- ROG 5 Ultimate עם 18GB RAM וכצפוי, הביצועים שלהם היו כמעט זהים, אם כי המהדורה הסטנדרטית הביאה טוב יותר במבחן ה- Geekbench. Multicore 5: 3732 לעומת 3678 עבור ROG 5 אולטימטיבי.

מסך Asus ROG טלפון 5

Asus ROG 5 כולל צג AMOLED בגודל 6.78 אינץ '(2440 x 1080) AMOLED עם תמיכה ב- HDR10 + המסוגל להציג תמונות חדות וצבעים עזים. המצלמה הקדמית ממוקמת בקלטת שחורה דקה, שהיא תנועה מעודנת כדי למנוע חריץ.

באופן כללי, המסך ברור מאוד, אך הדבר הרע היחיד הוא שהתמונות מאבדות את בהירות באזורי צל כהים מאוד. כמובן, ROG 5 Full HD Plus אינו מפיק תמונה חדה כמו טלפונים עם צגים ברזולוציה גבוהה. אבל בסך הכל, תצוגת ROG 5 טובה כמעט טובה יותר מרבים מסמארטפוני הדגל האחרים שיש שם.

היתרון האמיתי עבור גיימרים הוא קצב הרענון של 144 הרץ, גיימרים יכולים לשחק בצורה חלקה יותר כאשר הם משחקים במשחקים התומכים בקצב פריימים גבוה. המסך קצב דגימת מגע של 300 הרץ, ומגיב ללחץ האצבעות הרבה יותר מהר מרוב הטלפונים.

מצלמת Asus ROG Phone 5

לטלפון Asus ROG 5 יש סט מצלמות צנוע במחיר שלו, ולצערנו אין לו עדשת טלה לזום. למרות שהעדשה הראשית ברזולוציה גבוהה מסוגלת לצלם תמונות חדות מספיק כדי להתקרב, היא אינה תחליף לסוג הזום שיש לתכונת אריזת זום החלל בסמסונג גלקסי S20 ו- S21.

ל- Asus ROG 5 מעט מצלמות אחוריות: מצלמה ראשית של 64 מגה פיקסל, מצלמת זווית רחבה של 13 מגה פיקסל עם 125 מעלות, ועדשת מאקרו של 5 מגה פיקסל. יש מצלמה קדמית 24MP שעושה די טוב.

ROG 5 מצלם תמונות הגונות לאור יום, לוכד מגוון צבעים חי ורמת בהירות ראויה, אם כי היא לא מתחרה בטלפונים מהשורה הראשונה כמו אייפון 12 פרו וסמסונג גלקסי S20 פלוס.

ROG 5 יכול לצלם עד 8K וידאו ב 30 fps, 4K 4K ב 60 fps (או 30 fps עם המצלמה Ultra Wide), 4K 4K בהילוך איטי ב 120 fps, ועדיין לצלם תמונות בזמן צילום וידאו.

מה שחשוב לשחקנים: חומרה ותוכנה

החברה בטלפוני ROG שיפרה את הטלפון מכל הבחינות כדי להיות מושכת יותר עבור הצרכן הממוצע, אך היא התמקדה במשחקים כך שטלפון ROG 5 הוא טלפון המשחקים הטוב ביותר עד כה. הטלפון החדש מכיל את מנהלי ההתקנים הטובים ביותר לחומרה ותוכנה למשחקים שניתן למצוא בטלפונים כיום.

אם השתמשת בעבר ב- Asus ROG 3, לא הרבה ישתנה עבורך: לטלפון עדיין יש בערך אותה מערכת חומרה ומנהלי התקנים. ישנם שני כפתורי אולטרסאונד בחלק העליון והתחתון של הצד הימני. הוא מגיב טוב יותר וקל יותר מטלפונים קודמים של ROG, ואתה יכול להתאים אותו לכל משחק שאתה משחק.

תוכנת Armory Crate השתנתה במידה מסוימת – היא עדיין מאגר לכל המשחקים שלך עם דרכים נוספות להתאמה אישית של האופן שבו הטלפון שלך משחק עבור כל משחק מסוים. בעזרת X-Mode המותאם לביצועים תוכלו למקסם את ביצועי המשחקים שלכם.

יש גם פונקציונליות חדשה של תוכנות סלולריות בזמן המשחק: Game Genie כולל ממשק מובן יותר, וישנו מצב ליווי חדש שמבטל התראות מסיחות דעת וכל אפליקציה אחרת (אתה יכול להגדיר את זה בתפריט המשחק של Game Genie) כדי לשמור עליך עזב בזמן שאתה משחק.

לגבי אביזרים נוספו שני כפתורים ב- AeroActive Cooler 5, בדומה לכפתורים התחתונים מאחור בקונסולות לקונסולות. למרות שהוא חדש ונותן תחושה נעימה בזמן הלחיצה, הוא לא נגיש בקלות ולכן הוא יעבוד טוב יותר עם פעולות מזדמנות כמו מתיחות או קפיצות.

באופן כללי, המפרט העצום של Asus ROG 5 מתצוגות התצוגה, החומרה והתוכנה המרשימים במשחקים וחיי הסוללה המכובדים כולם מתאחדים לחוויית משחק טובה יותר מכל טלפון אחר בשוק כרגע.

חיי הסוללה של Asus ROG Phone 5

ל- Asus ROG 5 סוללה בנפח 6000 מיליאמפר / שעה ועוצבה מחדש באופן פנימי כדי להשיג ביצועי טעינה טובים יותר. במקום סוללת 6000mAh, ל- ROG 5 יש שתי סוללות 3000mAh הממוקמות משני צידי המעבד, מה שמאפשר לטעון את הטלפון מהר יותר תוך טעינת שתי הסוללות בו זמנית. יותר משני שלישים (4,400 מיליאמפר / שעה) מהסוללה ניתנים לטעינה תוך 30 דקות באמצעות מטען של 65 וואט, אמר אסוס. פיצול הסוללה והרחקתו מהמעבד מפחית גם את החום. כך הטלפון מייצר 46% פחות חום בזמן שהסוללה שלו טעונה במלואה, אומר אסוס.

יש גם מצב חדש לחיסכון בסוללה המאפשר לך לחסוך באנרגיה המרבית ביותר. במצב זה המעבד וה- GPU פועלים בקצב נמוך, קצב רענון המסך מצטמצם ל -60 הרץ ותהליכי רקע מוגבלים להארכת חיי הסוללה.

האם עלי לקנות את Asus ROG Phone 5?

קנה את זה אם

אתה רוצה את טלפון המשחקים הטוב ביותר

ניתן לומר כי Asus ROG 5 הוא אחד מטלפוני המשחק הטובים ביותר בזכות המפרט, התוכנה והאביזרים שלו. אם אתה אוהב משחקים ניידים, אין אפשרויות טובות בהרבה.

אתה אוהב לראות סרטים בטלפון שלך

חלק מאותם דברים שהופכים את Asus ROG 5 לטלפון גיימינג טוב הופכים אותו גם נהדר לסרטים: מסך טוב, רמקולים מעולים וסוללת ענק הנטענת במהירות באמצעות המטען הפנימי של 65 וואט. ושקע האוזניות 3.5 מ"מ.

היית שונא שנגמרה לך הסוללה

ישנם לא מעט טלפונים עם סוללה של 6000 מיליאמפר / שעה ו- Asus ROG 5 הוא אחד מהם. ניתן לטעון מהר יותר מטלפונים אחרים עקב סוללה מפוצלת (2 סוללות 3000 mAh) ומטען 65W.

אל תקנה את זה אם

אתה רוצה טלפון עם מצלמה חזקה

אין זה סוד כי Asus ROG 5 משתרך מאחורי טלפוני דגל אחרים בנושא המצלמה. שקול את ה- iPhone 12 או את Samsung Galaxy S21 אם אתה מעדיף לצלם בטלפונים שלך.

רוצה לנסות משחקים זולים יותר

Asus ROG 5 הוא יקר למדי, במיוחד הדגמים Pro ו- Ultimate. ישנן עוד הרבה ספינות דגל גבוהות אך משתלמות כמו OnePlus 8T, שיכולות לספק חווית משחק ראויה ומשתלמת.

אתה רוצה טלפון מסוגנן

אם אתה רוצה טלפון מפואר יותר. אפשרויות אחרות בהחלט יתאימו לכם יותר מאשר הטלפון ROG 5.

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 69 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger