רשימת המשחקים הנמכרים ביותר בהיסטוריה

القائمة لألعاب الفيديو العشرين الأكثر مبيعًا على الإطلاق حتى آذار\مارس 2021.

בשנים האחרונות שוק המשחקים האלקטרוניים התאושש מאוד. עם התגברות התחרות בין היצרניות הגדולות של מכשירי המשחק סוני ומיקרוסופט, עם ירידת המחירים של מכשירי המשחק ושיפור כוח הקנייה של רוב השחקנים, מכירות מכשירי המשחק גדלו משמעותית. התפשטות משחקי Battle Royal ושיפור טכנולוגיית השידור הדיגיטלי השפיעו בצורה הגדולה ביותר על הפניית עיניהם של מרבית הצעירים והמתבגרים למשחקי וידאו. לפני 5 שנים אנשים רבים החלו לאבד את חושם ולעבור לסמארטפונים. אך כיום, עם התפשטותם של משחקים מהדור החדש הדורשים חומרה חזקה, אנשים חזרו למחשבים שלהם ושוק המחשבים ופלטפורמות המשחק (Console) פרח.

קרא גם:

משחקים אלקטרוניים תמיד היו ענף אובססיבי למספרים. אתה תמיד רואה השוואות בין מכירות משחקים, דיווחים על הפופולריות שלהם, אפילו דיווחים על מכירות קונסולות משחקים, ודיונים לגבי אלו הטובים ביותר. למרות שהמכירות אינן המדד היחיד שקובע כמה טוב המשחק הוא, זה מדד טוב לכמה השפעה עשויה להיות למשחקים מסוימים. אחת השאלות הגדולות בענף הייתה מאז ומתמיד: מהם משחקי הווידאו הנמכרים ביותר בכל הזמנים?

כדי לענות על שאלה זו, יצאנו להרכיב את הרשימה המדויקת ביותר האפשרית על ידי חיפוש בדוחות כספיים, סיפורי חדשות, ראיונות והרבה גרפים. התוצאה היא הרשימה הבאה של 20 משחקי הווידאו הנמכרים ביותר בכל הזמנים עד מרץ 2021.

הערות:

  • הורדות בחינם לא נספרות כמכירות, כך שמשחקים כמו Fortnite ו- League of Legends אינם נכללים.
  • עשרה מהמשחקים שלהלן בלעדיים לפלטפורמה אחת, שישה ב- Nintendo Wii, שלושה ב- Nintendo DS ואחד ב- NES. כל שאר המשחקים זמינים במספר פלטפורמות.
  • חלק ניכר מסטטיסטיקות המכירות במשחקים הבאים הם מעל גיל שנה ומכירות פוטנציאליות אף יותר כיום.

20. Wii Play

כרגיל במשחקי נינטנדו, חבילת המשחקים Wii Play מצליחה מאוד. החבילה נמכרה כדיסק נפרד אך נמכרה גם באמצעות ה- Wii Remote, שכנראה הסיבה למכירות הגבוהות שלה. החבילה מורכבת מתשעה מיני משחקים כמו ביליארד, דייג וירי, משחק ה- Wii הפופולרי ביותר.

המכירות: 28.02 מיליון מפתח: נינטנדו
תאריך הוצאה: 17-2-2007 פּלַטפוֹרמָה: ווי נינטנדו

19. The Witcher 3: Wild Hunt

אחד ממשחקי העולם הפתוחים הטובים, אם לא הטובים ביותר. המשחק זוכה ביותר מ 200 פרסים! זה בהחלט בא משום מקום, נכון? בעוד שקודמו, The Witcher 2: Assassins of Kings, היה נורמלי, לא ציפינו להרבה מהמהדורה החדשה. עם זאת, זה אכן מפתיע אותנו עם משחק עולם פתוח להפליא, דמויות מעניינות וסיפור משחק מצוין שקשה לשכוח.

גם המשימות הצדדיות הן בלתי נשכחות, ובמקרים מסוימים אפילו מושכות יותר מהמשימה העיקרית. אפשר לומר שזה היה שינוי פרדיגמה במשחקי העולם הפתוח. זו הסיבה שלא מפתיע שיותר מ -28 מיליון נמכרו. זה הושק על פני מחשב, PS4, Xbox One ולאחרונה Nintendo Switch, והגיע לקהל גדול בכמה שיותר פלטפורמות.

המכירות: 28.3 מיליון מפתח: פרויקט CD
תאריך הוצאה: 18-5-2015 פּלַטפוֹרמָה: פלטפורמה מרובה

18. Pokémon Generation 2

בעקבות צעדיו של קודמו, משחקי הפוקימון מהדור הראשון, הדור השני היה אמור להצליח. המשחקים המורכבים מפוקימון זהב, כסף וקריסטל, הושקו לקהל שרעב ליותר ונמכרו בכמעט 30 מיליון יחידות בשילוב משלוש הגרסאות.

הדור השני הוסיף שיפורים איכותיים למשחק, יחד עם מספר גדול של דמויות פוקימון חדשות לתפוס.

המכירות: 29.49 מיליון מפתח: משחק פריק
תאריך הוצאה: 21-9-1999 פּלַטפוֹרמָה: נינטנדו DS

17. Diablo III: Reaper Of Souls

מכירות דיאבלו השלישי הובילו למעלה מ -30 מיליון באוגוסט 2015 וקבעו שיאי מכירות שלוש שנים בלבד לאחר צאתו. לאחר ההצלחה ההיא שחרר Blizzard את המשחק גם ל- Nintendo Switch. לאור מהירות המכירות מ -2012 עד 2015, דיאבלו השלישי כנראה מכר הרבה עותקים אחריה. עם זאת, הדיווח האחרון הוא כי המשחק נמכר ביותר מ -30 מיליון עותקים.

המכירות: 30 מיליון מפתח: Blizzard Entertainment
תאריך הוצאה: 5-3-2014 פּלַטפוֹרמָה: פלטפורמה מרובה

16. The Elder Scrolls V: Skyrim

כמו דיאבלו השלישי, קשה לומר כמה עותקים של Skyrim נמכרו במיוחד עם צאתם של אינספור עותקים משופרים. טוד האוורד, במאי אולפני המשחקים בת'סדה, דיווח כי המשחק מכר יותר מ -30 מיליון עותקים בראיון לשנת 2016. באותו ראיון אמר הווארד כי שחקן ממוצע מקדיש למשחק יותר מ -150 שעות.

המכירות: 30 מיליון מפתח: גלקסי הברזל ואולפני המשחק בת'סדה
תאריך הוצאה: 11-11-2011 פּלַטפוֹרמָה: פלטפורמה מרובה

15. Terraria

לאחר שחרורו בשנת 2011, משחק האקשן וההרפתקאות Terraria זכה לתמיכה מסיבית שהובילה למכירת מיליוני עותקים ברחבי העולם. החל מאפריל 2020 היא מכרה ביותר מ -30 מיליון עותקים והפכה אותו לאחד המשחקים הנמכרים ביותר בכל הזמנים. עיקר מכירותיה יוחסו למחשבים, בפלטפורמה נמכרו 14 מיליון עותקים.

המפתח שלה Re-Logic שחרר לאחרונה את ההרחבה הסופית למשחק, Journey's End, וכעת הוא מתכנן להתחיל לעבוד על משהו חדש. האם תצליח כמו טרריה? אנחנו חייבים לראות.

המכירות: 30.3 מיליון מפתח: לוגיקה מחדש – סטודיו Pipeworks ו- 505 Srl Mobile ותוכנת מנוע – Codeglue
תאריך הוצאה: 16-5-2011 פּלַטפוֹרמָה: פלטפורמה מרובה

14. New Super Mario Bros. Wii

האחים סופר מריו חדשים Wii ב- Skyrim ו- Diablo III עם כמה מאות אלפי יחידות שנמכרו, המשחק מכר 30.28 מיליון עותקים מ- 11 בנובמבר 2009 עד 30 בספטמבר 2019 על פי נינטנדו. האחים סופר מריו ה- Wii החדש הוחלף על ידי משחקים אחרים של נינטנדו, משום שהוא הורכב עם קונסולת ה- Wii המהדורה המוגבלת האדומה כדי לחגוג את יום השנה ה 25 של נינטנדו.

המכירות: 30.3 מיליון מפתח: Nintendo EAD
תאריך הוצאה: 12-11-2009 פּלַטפוֹרמָה: ווי נינטנדו

13. New Super Mario Bros.

המשחק החדש Super Mario Bros משנת 2006 עבור ה- Nintendo DS הוא משחק ה- DS הנמכר ביותר בכל הזמנים עם מכירות של 31 מיליון. הוא ניצח את כל שלושת המשחקים Nintendogs ו- Mario Kart DS, שכל אחד מהם מכר כ -24 מיליון עותקים.

המכירות: 30.8 מיליון מפתח: Nintendo EAD
תאריך הוצאה: 15-5-2006 פּלַטפוֹרמָה: נינטנדו DS

12. Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 הוא ללא ספק המשחק המתקדם ביותר של Rockstar עד כה, מכיוון שהוא אחד המשחקים הטובים בעולם הפתוח שראינו. במשחק תיתקל בקבוצת דמויות בלתי נשכחת עם סיפור מובן ומציאותי. אבל הכוח האמיתי של זה נמצא בפרטים ויש הרבה מזה.

מהאופן בו הדמות הראשית – ארתור מורגן – משתנה על סמך סביבת הסיפור לאנימציה ולאופן שבו הדמויות האחרות מתקשרות. זה משחק נהדר ותרצה להשקיע בו הרבה זמן. מכירותיה עברו לאחרונה 32 מיליון עותקים, וזה מרשים להפליא.

המכירות: 32 מיליון מפתח: אולפני רוקסטאר
תאריך הוצאה: 26-10-2018 פּלַטפוֹרמָה: פלטפורמה מרובה

11. Wii Sports Resort

חבילת ה- Wii Sports Resort היא חבילה מורחבת של Wii Sports הפופולרית הכלולה בכל יחידת Wii. נינטנדו עדכנה את קונסולת ה- Wii שלה בשנת 2009 לאחר בעיות בעיצוב המקורי והגיעה עם חבילת ה- Wii Sports Resort. שחקנים שרצו את קונסולת ה- Wii MotionPlus החדשה יכלו לרכוש אותה באמצעות אתר ה- Wii Sports ללא עלות נוספת וכתוצאה מכך מכירות גבוהות מאוד.

המכירות: 33.11 מיליון מפתח: Nintendo EAD
תאריך הוצאה: 25-6-2009 פּלַטפוֹרמָה: ווי נינטנדו

10. Mario Kart 8 and Deluxe edition

על פי הסטנדרטים של המשחקים הנמכרים ביותר מריו קארט 8 לא ביצע טוב, מכר קצת יותר מ -8 מיליון עותקים. חוסר המכירות של ה- Wii U גרם אולי למספרים נמוכים מהצפוי, אך עם שחרורו של מריו קארט דלוקס ב- Nintendo Switch, המכירות השתפרו מאוד. Mario Kart 8 Deluxe הוא המשחק הנמכר ביותר ב- Switch, עם כמעט 26.74 מיליון עותקים.

המכירות: 35.19 מיליון מפתח: נינטנדו
תאריך הוצאה: 29-5-2014 פּלַטפוֹרמָה: מתג Nintendo ו- Wii U

9. Mario Kart Wii

מריו קארט וויי מכר כמעט 40 מיליון עותקים החל מספטמבר 2019. משחק הבסיס הגיע עם גלגל שתוכנן במיוחד לשחק. נינטנדו מכרה גרסת Wii שחורה הכוללת את המשחק, בקר Wii MotionPlus משולב וגלגל שחור מיוחד למשחק.

קשה לומר כמה עותקים של מריו קארט וויי נמכרו לבד. בנוסף לחבילת ה- Wii הרגילה ולצרור ה- Wii השחור, נינטנדו כללה גם את המשחק עם מיני Wii אדום בלעדי.

המכירות: 37.24 מיליון מפתח: נינטנדו
תאריך הוצאה: 10-4-2008 פּלַטפוֹרמָה: ווי נינטנדו

8. Wii Fit and Plus edition

חבילת ה- Wii Fit מגיעה עם אביזר ה- Balance Wii. החבילה מגיעה עם מגוון משחקים הכוללים אימוני כושר עם מגוון תנוחות אימון וכוח. כקונסולה ממוקדת לבריאות משפחתית ה- Wii Fit היה התוספת המושלמת למשפחה, מה שגרם לכולם לרדת מהספה ולהתאמן.

Wii Fit לבדה עלתה על 22 מיליון יחידות שנמכרו. ה- Wii Fit Plus הוא גרסה משופרת של המשחק עם אימונים נוספים ואחריהם יותר מ -21 מיליון מכירות. יחדיו, ה- Wii Fit הוא המשחק השני הנמכר ביותר ב- Wii.

המכירות: 43.8 מיליון מפתח: Nintendo EAD
תאריך הוצאה: 25-4-2008 פּלַטפוֹרמָה: ווי נינטנדו

7. Pokémon Gen. 1

משחקי פוקימון מדור 1 – המשחקים האדומים, הכחולים, הצהובים והירוקים – מהווים יותר מ -20% מהמכירות של פוקימון 275 מיליון. ספירת הגרסאות היפניות המקוריות בצורת אדום וירוק כמו גם הגרסאות האמריקאיות לאדום, כחול וצהוב, הדור הראשון של הפוקימונים הגיע לכמעט 50 מיליון שחקנים.

מרבית המכירות הללו הגיעו משחרורו של Boy Game (בערך 46 מיליון). 1.5 מיליון הנותרים נמכרו באמצעות המסוף הווירטואלי 3DS של נינטנדו.

המכירות: 47.52 מיליון מפתח: משחק פריק
תאריך הוצאה: 27-2-1996 פּלַטפוֹרמָה: נינטנדו DS

6. Super Mario Bros.

האחים סופר מריו בימיה הראשונים של פלטפורמת NES, היא הועברה מאז לאינספור פלטפורמות אחרות. המשחק נמכר ביותר מ- 40 מיליון עותקים ב- NES. המכירות הנותרות של 8 מיליון מהדורות הגיעו ב- Wii Virtual Console, Game Boy Color ו- Game Boy Advance.

המשחק הושק לצד מספר משחקי NES נוספים עבור Nintendo Switch Online בשנת 2018, מה שמאפשר לשחקנים בקונסולה האחרונה של נינטנדו לצאת למסע נוסטלגי.

המכירות: 48.24 מיליון מפתח: Nintendo EAD
תאריך הוצאה: 13-9-1985 פּלַטפוֹרמָה: מערכת הבידור של נינטנדו (NES)

5. PlayerUnknown’s Battlegrounds

שדה הקרב של PlayerUnknown, הסיבה לכך שמשחקי Battle Royale פופולריים כל כך, צבר יותר מ -70 מיליון מכירות עד שנת 2020. המספר הזה מייצג רק מכירות מחשבים אישיים ו- Xbox One. המשחק שוחרר מאוחר יותר ב- PS4 כך שהמספר יכול להיות גבוה יותר.

באשר למספר השחקנים, המספרים של PUBG הם הרבה מעל 70 מיליון. באותה הודעת מכירה אמר קראפטון כי בבסיס המשחק יש יותר מ -400 מיליון שחקנים. ישנם כ -350 מיליון מהנגנים הללו במכשירים ניידים, ו- PUBG זמין בחינם.

המכירות: 70 מיליון מפתח: קראפטון
תאריך הוצאה: 20-12-2017 פּלַטפוֹרמָה: פלטפורמה מרובה

4. Wii Sports

חבילת ה- Wii Sports הגיעה עם כל קונסולת Wii, מכיוון שהיא נמכרה עם יחידות Wii רבות גם אם הגיימר לא רצה עותק מהן.

המכירות: 82.9 מיליון מפתח: Nintendo EAD
תאריך הוצאה: 19-11-2006 פּלַטפוֹרמָה: ווי נינטנדו

3. Grand Theft Auto V.

על פי דוח הרווחים של Take-Two ברבעון הראשון של 2020, גרנד גניבת רכב V מכרה יותר מ -135 מיליון עותקים ברחבי העולם, מתוכם 15 מיליון נמכרו בשנת 2020 בלבד. הסיבה העיקרית שקיבלה הצלחה זו היא בזכות Grand Theft Auto Online (החיים האמיתיים). המשחק הוא אחד המשחקים הפופולריים ביותר בסדרת Grand Theft Auto וכולל גרפיקה נהדרת, ריאליזם ומשחק ריאליסטי נהדר. זה יכול להיות מדורג בין המשחקים הטובים בעולם הפתוח.

המכירות: 135 מיליון מפתח: רוקסטאר צפון
תאריך הוצאה: 17-9-2013 פּלַטפוֹרמָה: פלטפורמה מרובה

2. Minecraft

מכירות Minecraft למעשה לא כל כך ברורות. הדבר היחיד בוודאות הוא שהמספר גבוה. בין מכירות קונסולות המשחק, הטלפונים הניידים והמחשבים, המשחק הגיע ליותר מ 200 מיליון איש. על ידי הכללת הגרסה הסלולרית החינמית, ל- Minecraft יש בסיס שחקנים של כמעט 500 מיליון שחקנים.

כאשר מיינקראפט יצא לראשונה במאי 2009, זה היה בחינם והשחקנים יכלו להוריד אותו מבלי לשלם. מנויי Xbox עדיין יכולים להוריד את Minecraft בחינם עם מנוי ל- Xbox Game Pass. כדאי לעשות מכיוון ש- Minecraft הוא אחד המשחקים הטובים ביותר ב- Xbox Game Pass.

המכירות: 200 מיליון מפתח: מוג'אנג
תאריך הוצאה: 18-11-2011 פּלַטפוֹרמָה: פלטפורמה מרובה

1. Tetris

מעקב מדויק אחר מכירות טטריס אינו קל. המשחק, במהדורתו הפיזית (מכשיר נייד), נמכר בכמעט 70 מיליון עותקים (35 מיליון מהם Game Boy). אבל אם אתה כולל הכנסות ממכירות של אפליקציות סלולריות בתשלום, טטריס היא הזוכה הברורה בפרס הראשון.

בראיון שנערך בשנת 2014 עם VentureBeat דווח כי מכירות הטלפונים הניידים בתשלום של טטריס הן מעל 425 מיליון הורדות בתשלום. זכור כי טטריס זמינה גם בגרסאות בחינם, אך הורדות אלה מסתכמות ב -425 מיליון בתשלומים. ראוי גם לציין כי המספר מתוארך לפני שבע שנים. לא משנה באיזה מדד תשתמשו, טטריס הוא המשחק הנמכר ביותר בהיסטוריה.

המכירות: יותר מ 495 מיליון מפתח: חברת טטריס
תאריך הוצאה: 1984 פּלַטפוֹרמָה: פלטפורמה מרובה

סיכום

ניתן לסכם מכירות עם גרף המציג את המכירות של כל משחק ואת ההבדל ביניהן.

פתק!  כדי לשפר את המהירות ואת חוויית הגלישה במאמר בטלפונים, תרשימים עשויים להופיע בצורת טבלאות עבור חלק מהגולשים הניידים. לחוויית קריאה טובה יותר, השתמש בגרסת המחשב של האתר.

[visualizer id = "5065"]

עלון


הרשמה לניוזלטר של חברת הטכנולוגיה תאפשר לך להציג את החדשות, הדוחות, המאמרים וההסברים החשובים ביותר המתפרסמים באתר בדואר האלקטרוני שלך.



צפיות: 964 views נוף

Advertisment ad adsense adlogger